معرفی استان فارس به عنوان الگوی کشوری در حوزه ورزش

سجادی گفت: خوشبختانه نگاه استاندار فارس به حوزه ورزش مطلوب است و با برگزاری بسیاری رویدادهای ورزشی در فارس موافقت خود را اعلام کرده است و فارس را به عنوان یک الگو در حوزه ورزش برای سایر استان ها معرفی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید حمید سجادی»، امشب (چهارشنبه 25 اسفند) در سفر یک روزه خود به شیراز به مناسبت هفته جوان گفت: بزرگداشت هفته جوان بو نوعی رسمیت دادن به جوانان است و هفته جوان آغازی برای پویایی، کار و تلاش بیشتر جوانان در سال پیش رو خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: شورای عالی جوانان پس از 9 سال روز 24 اسفند برگزار شد و باید بگوییم که تعلیم و تربیت، سندیت، حریت و اصل اجتماع، اصول چهارگانه تعلیم و تربیت در ورزش هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه نگاه استاندار فارس به حوزه ورزش مطلوب است و با برگزاری بسیاری رویدادهای ورزشی در فارس موافقت خود را اعلام کرده است و فارس  را به عنوان یک الگو در حوزه ورزش برای سایر استان ها معرفی می کنیم.

سجادی تاکید کرد: استاندار فارس، جوان ‌یاور و جوان ‌باور است و همین امر موجب انتصاب جوانترین مدیرکل استان فارس به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان فارس شده است.

 

کد خبر 1158680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha