۲۴۰۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد گیلان اهدا شد

اهرابی گفت: طی سال جاری ۲ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز( چهارشنبه، ۲۵ اسفند) در آئین اهداء جهیزیه به نوعروسان و کمک هزینه ازدواج به نودامادان تحت حمایت کمیته امداد، همزمان با سراسر کشور در رشت، ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت، گفت: امروز به برکت امام(ره) و خون شهدای گلگون کفن در محیطی امن و پر از نشاط، توفیق پیدا کرده ایم که مقدمات تشکیل زندگی مشترک جمعی از جوانان این مرز و بوم را فراهم آوریم.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به اینکه طی سال جاری 2 هزار و 400 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء شده است، گفت: همزمان با سراسر کشور، طی مراسم امروز 392 سری جهیزیه به نوعروسان و 384 کمک هزینه ازدواج به نودامادان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان اهداء می‌شود.


وی، در ادامه خطاب به زوج های حاضر در مراسم بو بیان اینکه زندگی مشترک بر پایه تفاهم استوار است اذعان کرد: اگر این اصل در زندگی برقرار گردد، زوجین از تمام کمی ها و کاستی ها چشم پوشی نموده و با شادی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.


اهرابی احترام به والدین و خانواده یکدیگر را اصل و مبنایی مهم برای زوج عنوان و اضافه کرد: والدین و خانواده یکدیگر را مثل خانواده خود دانسته و عزّت و احترام شان را حفظ کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر وضعیت اشتغال شما نودامادان خواهیم بود و امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی را برای متقاضیان فراهم می کنیم.

 

کد خبر 1158683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha