نفرات برتر جشنواره ملی شعر شهد شهود معرفی شدند

دومین دوره جشنواره ملی شعر شهد شهود با معرفی نفرات برتر در اندیمشک به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین اختتاميه دومین دوره جشنواره ملی شعر شهد شهود عصر امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) با حضور مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان، رئیس حوزه هنری خوزستان، فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، جمعی مسئولان و خانواده‌های شهدای شهرستان اندیمشک در تالار خورشید برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در این آئین، با بیان اينکه شعر یکی از ماناترین، ماندگارترین و مؤثرترین هنرها است اظهار کرد: شعرها آثار ماندگار و عمیقی دارند که تا اعماق جان‌ها نفوذ می‌کنند.

 

امام جمعه اندیمشک به جایگاه قرآن کریم اشاره کرد و افزود: قرآن کریم، یک کلام بسیار بی‌بدیل و همچنین موزون و دلنشین است که میلیون‌ها حافظ دارد.

 

وی اذعان کرد: کربلا به عنوان بزرگترین حادثه بر روی کره زمین محسوب می‌شود که در قالب هنر بیان شده و ماندگار مانده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به بیان مطالبی در رابطه با موضوعاتی از جمله هنر، شعر و قرآن کریم پرداخت.

 

«حسین علیپور» دبیر دومین جشنواره ملی شعر شهد شهود نیز ابراز کرد: خوشبختانه این دوره با هماهنگی‌ها و اقدامات بسیار خوبی که صورت گرفت، در سطح بسیار مناسبی برگزار شد.

 

مقام اول به آرش پورعلیزاده، مقام دوم به رضا نیکوکار و مقام سوم مشترک به مرضیه شهیدی و مریم کرباسی تعلق گرفت.

 

همچنین از «عظیم مهدی‌نژاد» مسئول مؤسسه فرهنگی شهید زیوداری اندیمشک و «فاطمه سادات میرعالی» نویسنده کتاب «حوض خون» تجلیل شد.

 

سخنرانی «ناصر فیض» عضو هیأت داوران جشنواره ملی شعر شهد شهود، تجلیل از تعدادی از مادران شهدا و قرائت شعر توسط شاعران، از دیگر آیتم‌های این آئین بودند.

 

کد خبر 1158691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha