مسئولیت دادن به جوانان و اعتماد به آنها سبب موفقیت در امور است

حجت الاسلام صفاهانی گفت: مسئولیت دادن به جوانان و اعتماد به آنها سبب موفقیت در امور می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «محمد صفاهانی» در دیدار با جوانان کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، مسجدصاحبالزمان(عج) و جوانان مسجد امام حسین(ع) خنداب، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: شما جوانان باید با الگو گیری از این جوان دشت کربلا در مسیر ارزش های دینی، انقلابی و اسلامی حرکت کنید.

 

امام جمعه شهرستان خنداب، ولایتمداری و حرکت در خط ولایت را یکی از مهمترین درس های قیام عاشورا و پیام شهدای دشت کربلا دانست و بیان کرد: همه ما باید این درس مهم را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

 

وی با تاکید بر مسئولیت دادن به جوانان در عرصه های مختلف، افزود: مسئولیت دادن به جوانان و اعتماد به آنها سبب موفقیت در امور می شود.

«محسن یادگاری» نیز در ادامه این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای پرداخت و گفت: ما در مسجد صاحب الزمان (عج) فعالیت های گسترده فرهنگی، هنری، آموزشی و دینی با حضور جوانان انجام می دهیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای اضافه کرد: علاوه بر فعالیت در مسجد صاحب الزمان با جوانان مسجد امام حسین(ع) نیز که کانون ندارند ارتباط خوبی برقرار کردیم و فعالیت های که انجام می دهیم شامل حال این عزیزان نیز می شود.

 

 

گفتنی است، در این جلسه جوانان ضمن استماع سخنان امام جمعه در مورد جوانان، در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و مسجدی  شهر خنداب سخنانی را داشت.

کد خبر 1158809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha