۲۲۴  سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مازندران  اهدا شد

حجت الاسلام عالیشاه از اهدای ۲۲۴جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش امداد استان مازندران خبر داد و گفت: با همراهی خیرین امسال سه مرحله رزمایش اهدا جهیزیه انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۶اسفند) در آئین اهدای ۲۲۴جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران که به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام راحل، تامین جهیزیه برای عروسان تحت حمایت است که تحقق این مهم با قوت در دستور کار امداد استان قرار دارد.


مدیرکل کمیته امداد مازندران با تاکید براینکه قدردان کمک های خیرین، موسسات خیریه، مسئولین استانی و شهرستان ها، مراکز نیکوکاری و امت خیر و همیشه در صحنه استان ولایت مدار مازندران برای تامین نیازهای مددجویان استان هستیم، گفت: با کمک خیران این تعداد جهیزیه تهیه و به نوعروسان اهدا شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه خاطرنشان شد: همه تلاش کارکنان این نهاد ، توانمندسازی مددجویان و خودکفایی آنان است.

 

وی افزود: باید در راستای کمک به نیازمندان با خلوص نیت اقدام کرد و با برنامه ریزی مناسب پیش رفت.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: خوشبختانه خیران در  راستای خدمت رسانی به نیازمندان یاریگر این نهاد هستند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بیان داشت: تکریم خانواده های تحت حمایت و حفظ شأن و کرامت آنان بسیار با اهمیت است.

 

وی  با اشاره به اهدا جهیزیه به نوعروسان بیان کرد: سه مرحله رزمایش اهدا جهیزیه انجام شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه در بخش دیگر سخنانش گفت: در سالجاری ۱۱هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت با اعتبار ۴۴۰میلیارد تومان ایجاد شدو بمنظور پایدارسازی مشاغل به متقاضیان طرح اشتغال آموزش های مهارتی ارائه و طرح ها بمدت پنج سال مورد نظارت قرار می گیرند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: در سال آینده برای ۱۶هزار و ۵۰۰ مددجو فرصت شغلی ایجاد می شود.

 

وی به مهمترین  برنامه های سالجاری برای مددجویان اشاره کرد وگفت: این برنامه ها شامل  راه اندازی سامانه امداد هوشمند، پرداخت صدقه ازطریق بارکد Qr و سامانه نظام پیشنهادات بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: سامانه امداد هوشمند بمنظور تسریع در ایجاد خدمات به نیازمندان راه اندازی شد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با بیان اینکه همه تلاش کارکنان این نهاد ارائه بهترین خدمات به نیازمندان است، ادامه داد: با همدلی و وفاق می توان در راستای رفع آلام نیازمندان اقدامات موثری انجام داد.

 

کد خبر 1158813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha