مرتضی خدمتکار مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مرتضی خدمتکار را به عنوان مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مرتضی خدمتکار را به عنوان مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی این وزارتخانه منصوب کرد.  

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به مرتضی خدمتکار آمده است: 

"جناب آقای مرتضی خدمتکار
 با عنایت به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه فعالیت‌های قرآنی و نظر به شناخت از تعهد و توانمندی‌های تان در امور تبلیغی قرآنی و بنا به پیشنهاد معاون محترم قرآن و عترت، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی منصوب می شوید. 
امید است با اتکال به خداوند سبحان و عنایت ائمه اطهار (ع) و با جلب مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه های عضو کمیسیون ضمن تلاش در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌های محوله در انجام امور ذیل، انشاالله قرین توفیق و تایید الهی باشید. 
-ارائه پیشنهاد های لازم در حوزه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی به شورای توسعه فرهنگ قرآنی -تدوین سیاست‌های اجرایی امور قرآنی در حوزه فعالیت های تبلیغی ترویجی ارتباطات هماهنگی و هم‌افزایی با شورای توسعه فرهنگ قرآنی و دستگاه‌های دولتی، عمومی و موسسات مردمی در حوزه فعالیت‌های تبلیغ و ترویج قرآن کریم -بررسی، تدوین و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های ملی در حوزه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآن کریم
-ارزیابی نحوه انجام وظایف و فعالیت سازمان‌ها و نهادها در حوزه تبلیغ و ترویج قرآن کریم و ارائه گزارش دوره ای به شورای توسعه فرهنگ قرآنی -انجام مطالعات و پژوهش‌های لازم برای ساماندهی و توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآن کریم 
-برنامه‌ریزی و فعال‌سازی کارگروه‌های مصوبه کمیسیون و نظارت بر عملکرد آن ها 
-هماهنگی و پیگیری امور قرآنی مرتبط با شورا و شورای فرهنگ عمومی استان‌ها
 -برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای سند راهبردی توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی
 ایجاد و تقویت ارتباط با سایر کمیسیون‌های تخصصی شورای توسعه فرهنگ قرآنی 
مزید توفیق جنابعالی را در نیل به اهداف دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم."
یادآور می شود، پیش از این محمدمهدی عزیز زاده عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

کد خبر 1158827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha