کانون شهید « فخری زاده» لنگرود موفق به کسب رتبه کشوری شد

​حجت الاسلام ضابطی گفت: کانون شهید فخری زاده لنگرود توانست بیش از ۱۷ هزار امتیاز از ۳ شبستان و ۱۲ رواق را کسب کند که در همین سال اول مقام سوم برتری کشوری، مقام دوم در شهرستان و مقام چهاردهم را در استان کسب کرد.

حجت الاسلام «مجتبی ضابطی» در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، بهترین مکان برای فعالیت جوانان در عرصه‌های مختلف دینی، فرهنگی و مذهبی است که نقش مهمی برای جذب نوجوانان و جوانان دارند و می توانند نقش اساسی در پیشبرد امور فرهنگی در مساجد داشته باشند.


مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید محسن فخری زاده لنگرود با بیان اینکه این کانون با شش مربی در زمینه های انیمیشن سازی، سرود، مداحی، نصب دوربین مدار بسته، احکام، درس عربی و قرآنی فعالیت می کنند، تصریح کرد: کانون شهید  محسن فخری زاده با بیش از ۵۰ عضو از جمله کانون های موفقی است که در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده است و در سال اول تاسیس موفق به کسب مقام های کشوری  و استانی شده است.

 

حجت الاسلام ضابطی به مهم ترین فعالیت های این کانون در سال اول تاسیس اشاره و تصریح کرد: تشکیل کارکردهای مختلف اعم از کار گروه رسانه، تیم سایت و کنش گران فخرا، گروه تئاتر سلیمانی ها، گروه سرود سلیمانی ها و کار گروه آموزشی و علمی مشغول به فعالیت است.


وی با اشاره به اعزام گروه سرود کانون شهید فخری زاده به استان کرمان جهت اجرا در جوار مزار سردار سلیمانی و بیت الزهرا، اظهار کرد: اجرای طرح آموزشی نجد( نهضت جهش علمی دانش آموزی) از جمله مهم ترین اقدامات مستمر این کانون است که توانسته در راستای تقویت آموزشی و درسی دانش آموزان با همکاری ۲۰ دانش آموز نخبه و برتر شهرستان فعالیت و چهار نفر نیز به عنوان پشتیبان در این طرح حضور دارند. 


مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید فخری زاده ادامه داد: تهیه بسته های لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند، آموزش های عملی و فنی، آموزش های تخصصی مثل انیمیشن سازی، جشنواره سبزه عید، مسابقات ورزشی،  تهیه مستند طرح نجد توسط تیم رسانه و شرکت در جشنواره حبیب از دیگر فعالیت های این کانون است.


حجت الاسلام ضابطی با بیان اینکه کانون شهید فخری زاده  لنگرود  در جمع دارندگان امتیاز بین ۱۷ تا ۱۸ هزار است، گفت: این کانون  توانست با بیش از 17 هزار امتیاز از 3 شبستان و 12 رواق را کسب کند که در همین سال اول مقام سوم برتری کشوری،  مقام دوم در شهرستان و مقام چهاردهم را در استان کسب کند.

 

کد خبر 1158844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha