« پورخوش سعادت» سرپرست فرمانداری انزلی شد

با حکم استاندار گیلان « محمد پورخوش سعادت» امروز (پنجشنبه ، ۲۶ اسفند) به عنوان سرپرست فرمانداری شهر ساحلی انزلی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «حسین مصطفی پور» امروز (پنجشنبه، 26 اسفند) در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری انزلی دغدغه مسئولان را فراهم کردن آسایش مردمی دانست که بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام ما هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: بسیاری از تحلیلگران جهانی از تحمل ۴۳ ساله ملت ایران زیر شدیدترین تحریم‌ها در شگفت زده هستند که چگونه با وجود  این مشکلات به انقلاب و نظام وفادار هستند . مسئولان نیز در کنار مردم ایستاده اند و در این راه هیچ فرصتی را نباید از دست داد.

 

وی هدف دولت سیزدهم را کم کردن آلام و کاستن مشکلات اقتصادی مردم اعلام کرد و یاد آور شد : امیدواریم در سال پیش‌رو شاهد حل مشکلات و معضلات معیشتی مردم باشیم.باید دغدغه‌ رئیس‌جمهور که رفع مشکلات مردم است را اجرایی کنیم.

 

حجت‌الاسلام «عبدالجواد شمس الدین» نیز در این مراسم با بیان اینکه عدالت و فساد ستیزی بالاترین اصل در انقلاب اسلامی است گفت : جامعه ما در شرایطی است که به این اصل نیاز اساسی دارد. رویکرد دولت سیزدهم نیز برقراری عدالت و مبارزه با فساد است.

 

امام جمعه بندر انزلی تصمیم ها و برنامه ها برای حمایت از دولت را در راستای اجرای منویات دولت اعلام و خاطر نشان کرد : هر جا که احساس شد مسئولان شهرستان در راستای تحقق اهداف دولت نیستند اعتراض می کنیم.

 

«محمد پور خوش سعادت » نیز اظهار داشت: در شرایطی امور به دولت جدید رسید که دائم گفته می شد نمی‌شود و نمی‌توانیم ولی با این امید که می‌شود و می‌توانیم این دولت پای کار امد و حال باید این شعار در شهرستان نهادینه شود.

 

سرپرست فرمانداری انزلی خاطرنشان کرد: بالابردن سرمایه اجتماعی و انسجام اجتماعی توسط مسئولان و با عملکرد آنها صورت می گیرد. اگر مسئولان بی‌منت، جهادی و تمام وقت پای کار باشند می‌توان بسیاری از کارها را به سرانجام رساند.

 

 

کد خبر 1158852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha