ضرورت تسریع در روند تحقق اهداف نهضت ملی مسکن در جهرم

شفیعیان تحقق اهداف نهضت ملی مسکن را نیازمند تلاش بی‌وقفه و همه‌جانبه دانست و بر ضرورت تسریع در روند این امر در شهرستان جهرم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه ۲۶ اسفند) در جلسه قرارگاه جهش تولید مسکن شهرستان جهرم با اشاره به اهمیت موضوع تامین مسکن برای اقشار کم درآمد گفت: وظیفه داریم برای ایجاد مسکن، روان سازی و تسهیل کنیم تا طرح ویژه دولت برای مسکن به نحو مطلوب تحقق یابد.

 

فرماندار ویژه جهرم تحقق اهداف نهضت ملی مسکن را نیازمند تلاش بی‌وقفه و همه‌جانبه دانست و ضمن ارائه گزارشی از زمین های شناسایی شده به منظور اجرای این طرح، اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار نفر در شهرستان جهرم نام‌نویسی کرده و پالایش و احراز شرایط ثبت نام کنندگان در دست بررسی است.

 

وی تصریح کرد: زمین های تحت اختیار اداره راه و شهرسازی، زمین‌های دولتی مازاد و اراضی واگذار شده استفاده نشده، بافت فرسوده یا زمین های تعاونی های مسکن و زمین های مالکی با رعایت چارچوب های قانونی برای اجرای این طرح مدنظر قرار می گیرند.

 

 وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالعات صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی و برش های شهرستان برگرفته شده از نتایج سرشماری های مختلف بیان داشت: با همدلی و تلاش های مضاعف در اجرای این طرح عقب‌ماندگی‌های موجود در تامین مسکن بویژه برای اقشار کم درآمد جبران می شود.

 

در ادامه ضمن بازدید از مناطق مختلف شهر به منظور اجرای نهضت ملی مسکن زیر ساخت‌ها لازم در شهرستان جهرم مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 1158855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha