تیم های بازرسی از بازار در تا پایان تعطیلات شب عید فعال باشند

بهرام نیا با بیان اینکه میوه ی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان در حال عرضه به مردم است، گفت: تیم های بازرسی از بازار در تا پایان تعطیلات شب عید فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۲۶ اسفند) در کارگروه تنظیم بازار خواستار فعالیت تیم های بازرسی از بازار در ایام تعطیلات نوروز شد و از توزیع میوه دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در بین مردم خبر داد.

 

« حسن بهرام نیا» یادآور شد: مایحتاج مردم در شب عید تأمین شده است و برای تنظیم بازار ارزاق دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد  و میوه ی دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وی همچنین از  توزیع هوشمند کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید خبر داد و اظهار داشت:  تلاش اعضای کارگروه تنظیم بازار برای ارائه ارزاق با قیمت مناسب به مردم جای تقدیر دارد و در این زمینه استمرار فعالیت ها را تا ماه رمضان خواهیم داشت.

 

استاندار ایلام یکی از نیازهای اساسی استان را صنعت بسته بندی دانست و افزود:  این حلقه ی مفقوده در استان دیده می شود و باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری در سال آتی نسبت به رفع آن اقدام کنیم و واحدهایی را در این خصوص فعال نماییم.

 

وی  خاطرنشان کرد: خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ممنوع است و نیروی انتظامی در این زمینه پایش داشته باشند و در صورت مشاهده برخورد کنند،  همچنین بر خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان هم نظارت صورت گیرد،  تیم بازرسی ادارات باید در بازار حضور داشته باشند و تا پایان تعطیلات گشت ها فعال باشد و کشیک دستگاهها نیز برقرار باشد.

 

بهرام نیا ابراز کرد: تیم اقتصادی استانداری هم فعال است و به صورت روزانه فعالیت های بازار را رصد می کند،  بحث قیمت  کالاهای اساسی را از طریق صدا و سیما و رسانه های استان برای مردم اطلاع رسانی کنید و در صورت بروز تخلف حتما پیگیری های لازم صورت گیرد.

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: کشتارگاهها در ایام نوروز فقط یک روز مجوز تعطیلی دارند، نیروی انتظامی با کارگروه تنظیم بازار در زمان توزیع میوه ی شب عید و دیگر اقلام همکاری نماید.

کد خبر 1158868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha