پیشکسوتان جهاد و شهادت نقش مهمی در جهاد تبیین دارند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت نقش مهمی در جهاد تبیین دارند، گفت: بایستی تمام داشته های خود را در مسیر حرکت در جهاد تبیین به میدان بیاوریم و توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور در اردوی دو روزه معنویت افزایی فرماندهان و پیشکسوتان سپاه استان ایلام گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان همرزمان شهدا نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» یادآور شد: باید تمام توان و عزت خود را برای تربیت ۸ میلیون جوان انقلابی پای کار در عرصه‌های مختلف به کار گیرند.

 

وی افزود: در شرایطی که دشمنان با تبلیغات شبانه روزی به دنبال تأثیرگذاری بر نسل جوان هستند و منکرات را به عنوان معروف ترویج می‌کنند، بایستی ما تمام داشته های خود را در مسیر حرکت در جهاد تبیین به میدان بیاوریم و توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

 

امام جمعه ایلام امر به معروف و نهی از منکر را از ویژگی‌های مومنان دانست و تاکید کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت و افسران جنگ نرم سپاه بایستی به هر اندازه که مقدور است در مقوله امر به معروف و جهاد تبیین گام بردارند و در این راه از یاس و ناامیدی پرهیز کنند.

 

سردار « جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در جهت رشد معنوی، خاطرنشان کرد: اردوی معنویت افزایی کارکنان و پیشکسوتان به مدت دو روز در مناطق مختلف عملیاتی دفاع مقدس همچون، شرهانی، یادمان سید الشهدا(ع)، یادمان شهید باقری و قلاویزان برگزار شد.

کد خبر 1158875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha