۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری در سفره محرومان قرار گرفت

توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد فخر عالم امکان، با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، امروز پنج‌شنبه 26 اسفند ماه و در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت امام مهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) در قالب سیزدهمین مرحله اجرای کمک مؤمنانه در استان خراسان شمالی  آغاز شد و خانواده های نیازمند از این بسته های همدلی بهره مند شدند.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این باره گفت: این بسته ها حاوی  یک و نیم کیلو گوشت گوسفندی است که در قالب طرح قربانی شعبان المعظم  به  دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می رسد.

وی این بسته های معیشتی را اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و  خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا معرفی کرد و با توضیح بیشتر اضافه کرد:  این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام گرفته  و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، توزیع آن آغاز شده است.

شیرازیان اضافه کرد: طرح قربانی گوشت نذری ویژه نیازمندان از سوی موسسه نامبرده و خیرین نیک اندیش آن در آستانه سومین سال اجرا قرار گرفته که با همکاری کانون های مساجد و برخی گروه های جهادی، خانواده های نیازمند در سراسر کشور را تحت حمایت قرار داده است.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 13 هزار و 200 خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

شیرازیان، همچنین در تکمیل مطالب قبل گفت: 19 کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط  در این امر همدلانه و خداپسندانه  مشارکت دارند.

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

کد خبر 1158879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha