موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افتتاح شد

امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن در شهر جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن در شهر جیرفت افتتاح شد.
 
«مژگان سنجری» در حاشیه این آئین، گفت: موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) راه اندازی شد.
 
مدیر موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن افزود: این موسسه با تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شده که زمینه اشتغال مستقیم حداقل ۵ نفر را فراهم می کند.
 
وی در تشریح فعالیت های موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن، ابراز کرد: در این موسسه گروه های سنی مختلف با روش های فن بیان و سخنوری آشنا می شوند تا از این طریق بتوانند در جامعه با مخاطبین خود ارتباط موثرتری را برقرار کنند.
 
سنجری اضافه کرد: هر فردی در هر شغلی همچون پزشکی، معلمی، مهندسی و غیره می تواند از دوره های آموزشی این موسسه بهره مند شود.
 
مدیر موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن با بیان این مطلب که کودکان و نوجوانان آموزش های خاص خود را دریافت می کنند، اظهار کرد: پرورش خلاقیت و کتابخوانی خلاق برخی از آموزش هایی است که در این موسسه به متربیان ارائه می شود. 
 
وی در خاتمه یادآور شد: این موسسه با همکاری موسسه فرهنگی هنری ذهن خلاق و طرح با من بخوان این دوره های آموزشی را برگزار می کند.
 
گفتنی است؛ آیین افتتاح موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس اداره آموزش و پرورش، شورای شهر، رئیس خانه مطبوعات جنوب کرمان، مدیران برخی از مدارس شهرستان جیرفت و جمعی از خبرنگاران افتتاح شد.
کد خبر 1158903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha