۲۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی  برای توسعه مسیر های ایلام اختصاص یافته است

معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ۲۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی برای توسعه مسیرهای جاده ای به استان اختصاص داده شد.

«خیراله خادمی» در حاشیه آئین کلنگ زنی چهار خطه کردن مسیر دهلرن به اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: برابر پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده  ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های جاده ای استان ایلام اختصاص خواهد یافت.

 

معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان ایلام در حال اجر است و پیش بینی می شود ظرف مدت 4سال 200کیلومتر از این بزرگراه ها را  تحویل بدهیم.

 

خادمی  با اشاره به ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در ایلام، گفت: افزایش نزدیک به ۲۰۰کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به راه های استان چشمگیر خواهد بود.

 

وی یادآور شد: منابع دیگر مثل بهسازی جاده ها و ایمنی جاده ها که توسط سازمان راهداری و سایر همکاران در بخش های دیگر اضافه می شود باعث افزایش دو برابری این رقم خواهد شد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فاصله ۱۲۰ کیلومتری دهلران تا اندیمشک که در برنامه کاری برای چهارخطه کردن است، افزود: ۳۰ کیلومتر این مسیر وارد فاز عملیاتی شده و قطعات دیگر این مسیر نیز در دست اقدام است و به زودی یک قطعه ۳۰ کیلومتری دیگر از این مسیر نیز آماده مناقصه می شود و عملیات اجرایی آن در سال آینده شروع می شود.

 

وی از احداث ۴۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در ایلام برابر مصوبات قانونی خبر داد و تاکید کرد: اتصال ایلام از کرمانشاه و خوزستان به مسیر ریلی دنبال می شود.

 

 

 

کد خبر 1158907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha