رویکرد فرمانداری تحقق دولت مردمی است/ تدوین سند راهبردی پیشرفت و آبادانی فاریاب در دستور کار قرار دارد

سید حسام الدین حسینی گفت: رویکرد فرمانداری فاریاب قطعا تحقق دولت مردمی است به این معنا که رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «سید حسام الدین حسینی» در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب، گفت: رویکرد فرمانداری فاریاب قطعا تحقق دولت مردمی است به این معنا که رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت قرار خواهد داشت.
 
سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فاریاب خاطرنشان کرد: از آنجایی که دولت آیت الله رئیسی یک دولت فرا جناحی است پس قطعا تغییرات در ادارات دولتی براساس شایسته سالاری انجام می شود و این تغییرات به هیچ‌ وجه بر مبنای قبیله ای و سباسی نخواهد بود.
 
وی با بیان این مطلب که هر مجموعه ای باید یک چراغ راه و مسیری روشن داشته باشد، ابراز کرد: برای پیشرفت شهرستان فاریاب باید بدانیم اکنون در چه وضعیتی قرار دارد و برای رفع مشکلات این شهرستان چه کارهایی باید انجام داد.
 
حسینی اظهار کرد: تدوین سند راهبردی پیشرفت و آبادانی شهرستان فاریاب در حوزه های مختلف فرهنگی، اشتغال، عمرانی و صلابت در دستور کار قرار دارد.
 
 سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فاریاب با تاکید بر این که همه ادارات باید نسبت به پیشرفت حوزه کاری خود تلاش کنند، ابراز کرد: چابک سازی و مردمی کردن ادارات از اولویت ها است، مردم همه ما را به عنوان نظام می بینند و ما حق نداریم با عملکرد و یا برخورد بد، مردم را نسبت به نظام بدبین کنیم.
 
وی بیان این مطلب که ما نوکر و خادم مردم هستیم، عنوان کرد: روند کارهای اداری را باید به گونه ای پیش ببریم که مردم اذیت نشوند.
 
حسینی برقراری عدالت را یکی از اولویت های ویژه کاری فرمانداری فاریاب دانست و افزود: در برقراری عدالت در دستگاه های دولتی، نگاه ما طایفه ای و منطقه ای نیست.
 
 سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فاریاب تصریح کرد: رسیدگی به وضع زندگی و معیشت مستضعفین از اولویت ها است و در این جا وظیفه نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نسبت به توانمندسازی و کمک به این قشر از جامعه سنگین تر می شود.
 
وی ادامه داد: تکریم خانواده های معظم شهدا از دیگر اولویت های کاری فرمانداری فاریاب است.
 
حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنده ان شاءالله با تمام توان و از طریق ارتباطاتی که با دستگاه های حاکمیتی و دولتی دارم عمران و آبادانی شهرستان فاریاب را دنبال خواهم کرد.
کد خبر 1158944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha