۳۱ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند

شاکرمی، از آزادسازی ۳۱ زندانی جرائم غیر عمد خبر داد و گفت: کل بدهی این ۳۱ نفر بیش از دو میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «توکل شاکرمی»، امروز(26اسفند)، در مراسم آزاد سازی 31 زندانی جرائم غیر عمد، با حضور دادستان مرکز استان، مدیر کل زندان های لرستان، معاونین دادگستری کل اظهارداشت: کل بدهی این ۳۱ نفر بیش از دو میلیارد تومان بوده است.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان افزود: در حال حاضر ۱۲۷ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندانهای استان داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۰۲ نفر بدهکار مالی در جرایم غیر عمد ۱۳ نفر بدهکار دیه حوادث کارگاهی و تصادفات ۱۲ نفر بدهکار مهریه و نفقه و ۸ نفر از آنها زن و ۱۱۹ نفر مرد هستند.

 

شاکرمی تاکید کرد: این آیین با مساعدت رئیس کل دادگستری استان لرستان، دکتر پرویز شیدایی و جمعی از خیرین استان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نوروز برگزار شد.

 

وی بیان داشت: از هم استانی های عزیز دعوت می کنیم در آستانه سال نو با کمک به ستاد دیه در آزادی این تعداد از زندانیان ستاد دیه را یاری نمایند چراکه یقیناً کمک های کم و زیاد خیرین عزیز با توجه به ظرفیت های فرهنگی موجود در استان مسبب آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد شد.

 

شاکرمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا به حال با همت خیرین عزیز ستاد دیه استان تعداد ۲۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را با بدهی ۳۲ میلیارد تومان از زندانهای استان آزاد شده است، عنوان کرد: با توجه به رایزنی که با شکات صورت گرفته مبلغ ۱۱ میلیارد تومان گذشت و مصالحه از شکات اخذ گردیده است.

کد خبر 1158965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha