سالن ستاد بحران شهرداری به حالت آماده باش درآمد

شهردار شیروان گفت: در پی بارش های سنگین برف و جهت خدمات دهی مسافران در راه مانده، سالن ستاد بحران شهرداری شیروان به حالت آماده باش درآمد.

«عین الله احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به آماده سازی سالن چند منظوره ستاد بحران شهرداری شیروان جهت اسکان مسافرین اضافه کرد: این سالن از نظر گرمایشی و نیاز به استراحت مسافران در راه مانده مجهز است که هفت خانوار مشتمل بر 20 نفر در آن اسکان داده شدند و مشکلی بابت اسکان مسافران نداریم.

 

 

شهردار شیروان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری تمام نهادها اظهار کرد: همچنین 50 نفر از نیروهای بسیج نسبت به شاخه تکانی برف درختان به شهرداری کمک کردند که همشهریان و مسافران می توانند جهت اسکان با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

 

 

احمدی عنوان کرد: با توجه به بارش شدید برف، ستاد بحران شهرداری که از چند روز گذشته در حالت آماده باش هستند از صبح دیروز تاکنون در حال برف روبی خیابان های سطح شهر و شن و نمک پاشی جهت تردد بهتر شهروندان و خودروها هستند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بر اثر حجم وسیع برف در این شهر، 350 شاخه و تنه اصلی درختان در سطح شهر شکست که توسط نیروهای این مجموعه جمع آوری شد.

 

 

وی تصریح کرد: همچنین بر اثر بارش سنگین برف، تنه 11 درخت از ریشه کنده شد که همزمان در 200 نقطه از سطح شهر که دچار شکستگی درختان و شاخه و برگ شده بود نسبت به جمع آوری آن اقدام شد.

 

 

احمدی گفت: از تمام شهروندان درخواست دارم، باتوجه به بارش شدید برف جهت جلوگیری از شکستن شاخ و برگ درختان، نسبت به تکاندن درختان درب منازل خود اقدام و ما را در این زمینه یاری کنند و با تکان دادن  شاخه‌های درختان (به ویژه کاج)مانع از آسیب ‌دیدن شاخه‌ها شوند.

 

 

کد خبر 1158992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha