قصه انتظار ما سر دراز دارد

همه انسان ها فارغ از هر دین و مذهبی منتظر آمدن منجی هستند تا طعم شیرین عدالت و صلح را به آنان بچشاند و چه روزی خواهد شد، روز آمدن قائم آل محمد (ص)، روزی که مستضعفان، وارثان زمین خواهند بود.

خبرگزاری شبستان- گرگان، روزها از پی هم می گذرد و ما هنوز منتظریم و نمی دانیم آن روز که بیاید هستیم یا نه. آنقدر عاشقان و محبان آمدند و رفتند ولی آنکه باید می آمد و دنیا از وجود سراسر خیرش غرق در نور و عدالت و خوبی می شد، نیامد.

 

 

قصه انتظار ما سر دراز دارد، بیش از هزار سال می گذرد و در هر دوره ای عاشقان، چشم به در دوختند تا شاید گره از کار فرج باز شود و منجی موعود از راه برسد، اما همه رفتند و او نیامد.

 

 

کسی که قرار است با آمدنش دنیا و بشریت طعم صلح و آرامش و عدالت و را بچشند و زمین به دستان مبارک منجی موعود، حضرت بقیه الله الاعظم اروحنافداه از لوث وجود ظالمان و بیدادگران پاک شود.

 

 

خداوند وعده داده که زمین از آنِ صالحان است و این مستضعفان هستند که وارث زمین خواهند. مستضعفان نه به معنای مال و منال بلکه کسانی که مورد ظلم و استضعاف قرار گرفته اند. آنچه خداوند در قرآن کریم بدان وعده داده تحقق اش خلل ناپذیر است و حالا ما وظیفه داریم خود را برای آن روز و برای آمدن حضرتش آماده کنیم.

 

 

انتظار یعنی امید داشتن به آینده که ما را به تحرک وامی دارد. منتظر کسی نیست که فقط بنشیند و دست روی دست بگذارد و هرازگاهی هم دعای فرج بخواند، منتظر خود را تربیت می کند خود را آماده می کند برای روزی که امام زمان ما، تنها ذخیره خداوند برای هستی و عالم، از پس صدها سال غیبت از راه برسد.

 

 

ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت همانی است که می تواند فرج امام زمان (عج) را هم نزدیک گرداند تا جایی که خود حضرت از مردم می خواهند برای ظهور و آمدنشان، دعا کنند.

 

 

انتظار و مهدویت همان چیزی است که اتفاقا دشمنان ما از آن بیمناک و هراسانند برای همین است که تلاش می کنند به مبانی و اعتقادات نه فقط مسلمانان بلکه سایر ادیان که معتقد به ظهور منجی هستند، حمله و هجمه کنند.

 

 

اتفاقا دشمنان ما بیش از ما به امر حتمی ظهر حضرت صاحب الزمان (عج) یگانه دادگستر عالم، کسی که با آمدنش ظلم و ستم را در این دنیا از بین خواهد برد و اسلام را در قالب یک حکومت یکپارچه در دنیا مستقر خواهد کرد تا دنیا طعم شیرین زندگی بدون جنگ، ظلم و استعمار و استثمار را بچشد.

 

 

کد خبر 1159024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha