کانون‌های مساجد سنگر مناسبی برای بیان مسائل مهدویت هستند

حجت‌الاسلام نجفوندی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سنگر مناسبی هستند که باید نسل جوان را دعوت کنند، برای آنها برنامه داشته باشند و به بیان مسائل مهدویت بپردازند و اقدامات مختلف و مؤثری را به منظور زمینه‌سازی ظهور حضرت قائم (عج) انجام دهند.

«حجت‌الاسلام حسن نجفوندی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: حضرت مهدی (عج) ثمره تلاش همه انبیا و اولیای الهی و ائمه است و تمام آرمان‌ها، عدالت‌خواهی‌ها و اهداف، در وجود ایشان جمع شده‌اند.

 

استاد حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک افزود: آن چیزی که اهل بیت (ع) می‌خواستند، این بود که عدالت در سراسر دنیا پیاده شود و حضرت مهدی (عج) وقتی ظهور می‌کند، این آرمان‌ها عملی خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه در زمان ظهور حضرت مهدی (عج)، عدالت سراسر جهان را فرا می‌گیرد اذعان کرد: وقتی ما می‌خواهیم عدالت در تمام دنیا عدالت پیاده شود‌، لازم است که برای آن تلاش و کوشش کنیم.

 

حجت‌الاسلام نجفوندی تصریح کرد: برای ظهور امام زمان (عج) ضرورت دارد ما نسبت به زمینه‌سازی توجه بیشتری کنیم و هر کس به هر مقداری که می‌تواند تلاش کند و گام بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ رسانه‌ای‌ قرار داریم و نباید به دشمن اجازه شبهه‌افکنی دهیم عنوان‌ کرد: ما می‌توانیم به خوبی از فضای مجازی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) استفاده کنیم.

 

استاد حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک با بیان اینکه سنگرهای زیادی برای استحکام‌بخشی اعتقادات و تعمیق باورها وجود دارد خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سنگر مناسبی هستند که باید نسل جوان را دعوت کنند، برای آنها برنامه داشته باشند و به بیان مسائل مهدویت بپردازند و اقدامات مختلف و مؤثری را به منظور زمینه‌سازی ظهور حضرت قائم (عج) انجام دهند.

 

کد خبر 1159033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha