یادمان های شهدا حس و حال کربلا را دارد

ملکوتی نیا با بیان اینکه یادمان های شهدا حس و حال کربلا را دارد، گفت: زیارت یادمان های دفاع مقدس برایم قابل وصف نیست. ولی همین را بگویم که من ۱۰بار در ایام اربعین موکب برپا کردم و حضور در راهیان نور خدمت به زائران امام حسین(ع)را تداعی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، «عبدالرضا ملکوتی نیا» ضمن تبریک اعیادشعبانیه اظهار کرد:‌ برای خدمت به زائرین شهدا  هدف و نیتی جز  فی سبیل الله  نداریم و همه دوستانی که در هیات مشغول فعالیت هستند ، جز خدا و تداوم راه شهدا هدف دیگری ندارند.

 

خادم موکب خدام اهل بیت علیه السلام شهرستان دزفول با بیان اینکه بیش از ۱۰بار در پیاده روی اربعین موکب برپا کرده، افزود: در تمام این سال ها راه اندازی موکب با عشق به سرور و سالارشهیدان  و موقع جمع کردن موکب هم حالمان با  اشک و گریه همراه بود. ما عاشق اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و جز خدمت به زائران حضرت هدفی نداریم.

 

وی با بیان اینکه خادمین این موکب همه از رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرزندان شهدا، جانبازان ، پدران شهدا  و خانواده شهدا هستند، گفت: اگر خدا قبول کند خود من هم فرزند شهید هستم و در زمان جنگ هم مدتی در جبهه حضور داشتم و افتخار میکنم که ادامه دهنده راه شهدا باشم و خدمت به زائرین را افتخار خود میدانم.

 

ملکوتی نیا با اشاره به اینکه راهیان نور حس و حال پیاده روی اربعین را دارد، ادامه داد: پخت غذا در این موکب با سلام به سرور و سالار شهیدان و دعای سلامتی امام زمان(عج)  شروع و بسته بندی غذا هم با دعا و صلوات به اتمام می رسد.

 

وی بیان کرد: میانگین سنی اعضای هیات بالای ۵۵سال است و  این کار را باقی الصاحات خود می دانیم و خستگی دراین کار معنا ندارد  و تا زنده هستیم این راه را ادامه میدهیم که راه شهیدان است.

 

ملکوتی نیا همچنین به پیشینه لشکر عملیاتی ۲۵کربلا اشاره و اظهار کرد:‌ ازآنجا که در دوران جنگ هم د ر کنار  بچه های لشکر 25 کربلا بودیم در راهیان نور هم افتخار می کنیم که در خدمت بچه های لشکر باشیم.

کد خبر 1159042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha