فرهنگ غنی اسلام و مهدویت به جهان صادر شود

حجت الاسلام مشرفی بر تبیین فرهنگ مهدویت در جهان تأکید کرد و گفت: باید فرهنگ غنی اسلام و مهدویت به تمام آزادگان و‌ مردم دنیا تشنه صادر شود چرا که این فرهنگ با فطرت مردم جهان سازگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محشن مشرفی» ظهر امروز(۲۷ اسفند) در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با تبریک نیمه شعبان با اشاره به اینکه امام عصر(عج) یک چهره عدالت گسترده بین المللی در سطح جهان دارد، اظهار کرد: سنت الهی بر این است که زمین را از حجت خود خالی نکند و امام زمان(عج) در پشت پرده غیبت همانند خورشید پشت ابر فیض خود را به مردم و کائنات می‌رساند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه جهان نیاز به حضور حجت خداوند برای اقامه عدل دارد، افزود: باید ابعاد مختلف فرهنگ مهدویت برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تشریح و تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه وجود امام عصر(ع) لطف خداوند متعال است، تصریح کرد: محرومیت جامعه از وجود مبارک حضرت به خاطر عملکرد خود انسان‌ها است که باید برای برطرف کردن فراق بین امام و امت تلاش کرد و امیدواریم که استمرار حرکت تاریخی و انقلابی مردم ایران بتوانند این فراق را از بین ببرند.

 

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم ایران ادامه داد: این ملت با وجود تمام توطئه‌های دشمنان با برپایی انقلاب اسلامی، گام بسیار بلندی را برداشته‌اند که نقش موثری در وصال امت و امام دارد.

 

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: مردم در دوران شیوع کرونا هم به ندای رهبری پاسخ دادند و سیل کمک‌های مومنانه را به انداخته‌اند که این نشان دهنده فرهنگ مهدویت و انتظار است.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت پاسخ تشنگی امروز جامعه بشری است تا در مسیر حقانیت قرار بگیرد، گفت: دشمنان ما بررسی کردند که از چه نقطه‌ای جوانان را هدف قرار بدهد و در همین راستا نقطه قوت ایمان، حیا و غیرت دینی آنان را هدف گرفتند.

 

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه بال سرخ شهادت و سبز مهدودیت بساط استکبار را برمی‌چیند، افزود: تقویت و شتاب‌بخشی به حرکت الهی و عدالت محورانه انقلاب ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در این برهه زمانی دفاع از حریم امامت و ولایت سربازانی در عرصه‌های مختلف می‌خواهد، عنوان کرد: در عرصه فرهنگی و فضای مجازی به سربازان متخصص و جهادی نیاز است تا طرح‌های ضد فرهنگی دشمنان را به موقع خنثی و با جهاد تبیین نقشه‌های دشمنان را در جنگ فرهنگی نقش بر آب کنند.

 

وی بیان کرد: باید فرهنگ غنی اسلام و مهدویت به تمام آزادگان و‌ مردم دنیا تشنه صادر شود چرا که این فرهنگ با فطرت مردم جهان سازگار است.

 


حجت الاسلام مشرفی در پایان ضمن تسلیت رحلت آیت الله علوی گرگانی، گفت: امیدواریم حوزه‌های علمیه در زمینه پرورش عالمان ربانی، بصیر، انقلابی و جهادی بیش از بیش موفق باشند.

 

 

کد خبر 1159050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha