قدرت موشکی ایران بزرگترین خطر نظامی برای تروریست های آمریکایی و اسرائیلی است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: این عملیات از کردستان عراق فرماندهی شده بود و پیام های مهم این حمله موشکی سپاه این است که قدرت موشکی ایران بزرگترین خطر نظامی برای تروریست های آمریکایی و اسرائیلی است و این حمله نشان داد که دلیل خرابکاری و تمرکز غربی‌ها در

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۷ اسفندماه حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، گفت: امسال تقریبا سال تحویل سال همزمان  با ایام میلاد یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) شده است، همانطوری که فصل بهار آغاز تقویم و رویش است، وجود گرانقدر آن حضرت هم به عنوان سرفصلی برای خلقت است.

امام جمعه کهنوج بیان کرد: ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد یکشنبه گذشته که همزمان با ساعت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ۱۰ موشک بالستیک و نقطه زن ۲پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این حمله موشکی در پاسخ به عملیاتی بود که اخیرا، رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام داده بود و پیامهای زیادی را به دنبال داشت.

حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: این عملیات از کردستان عراق فرماندهی شده بود و پیام های مهم این حمله موشکی سپاه این است که قدرت موشکی ایران بزرگترین خطر نظامی برای تروریست های آمریکایی و اسرائیلی است و این حمله نشان داد که دلیل خرابکاری و تمرکز غربی‌ها در برنامه موشکی ایران به چه بوده است.

خطیب جمعه کهنوج خاطرنشان کرد: رابطه جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه بیشتر با ملت‌ها است نه حکام خلیج فارس، و مردم کشورهای اسلامی از هر اقدامی برای ضربه زدن به منافع اسرائیل حمایت می کنند.

وی اظهار کرد: در این فضایی که کشورهای عربی و ترکیه در حال خیانت به آرمان های فلسطین هستند ایران به عنوان بزرگترین پشتیبان و حامی آن، اسرائیل را مورد هدف قرار می دهد.

حجت الاسلام نجنو یادآور شد: حسن سالم نماینده پارلمان عراق اعلام کرد موشک هایی که لانه جاسوسی موساد را ویران کرد، دل مومنان را گرم کرده و چهره خائنانی که به آنها اجازه فعالیت دادند را فاش کرد.

امام جمعه کهنوج ادامه داد: یکی از تلاش های قابل توجه این است که در ۴۸ ساعت جمهوری اسلامی ایران سه ضربه اساسی به رژیم صهیونیستی وارد کرده، اولین ضربه پاکسازی لانه شرارت صهیونیست ها در اربیل عراق که با موشک های نقطه زن سپاه سرافراز دشمن مدعی را در شک و بهت فرو برد.

وی بیان کرد: دومین ضربه به یک تیم خرابکاری که در فردو قصد خرابکاری داشتند، شناسایی و منهدم شدند و سومین ضربه حملات بی امان و بی نظیر سایبری به مراکز حساس رژیم صهیونستی، که خود صهیونیست‌ها گفتند تمام سایت‌های الکترونیکی و پیشخوان های دولت نامشروع شان از دسترس خارج شدند.

 حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: انهدام همزمان شبکه طراحی شرارت در خارج و نیز دستگیری سر تیم ها، رابطین و اعضای مزدور آنها که در داخل بودند، یک پیروزی بزرگ اطلاعاتی است که لازم می دانم از سربازان گمنام امام زمان(عج) که روز نیمه شعبان به نام آنها نامگذاری شده، تشکر کنم.

خطیب جمعه کهنوج عنوان کرد: همان طوری که سید شهدای مقاومت تعبیر چشم بینای نظام در خصوص این عزیزان به کار بردند این تعبیر مطابق واقعیت است، اگر شب بیداری های سربازان گمنام امام زمان (عج) همراه با دقت و اشرافیت این عزیزان نبود، ما امنیت امروز را نداشتیم.

وی تصریح کرد: وارد کردن سه ضربه همزمان در کمتر از ۴۸ ساعت هم در داخل و هم در خارج از مرزهای سرزمین های اشغالی فصلی روشن از تحولات نظامی، سیاسی و امنیتی در جهان است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوران بزن دررو تمام شده است.

حجت الاسلام نجنو اظهار کرد: در قبال شهادت ۲ تن از پاسداران عزیزمان، ۹ نفر از عوامل مهم صهیونیست‌ها هلاک و ده ها نفر مجروح شدند، و در مجموع ایران با حمله به پایگاه های موساد در اردبیل با یک تیر چند نشان را زد.

امام جمعه کهنوج تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در این حمله پاسخ شرارت اسرائیل را داد، به کشورهای منطقه این پیام را مخابره کرد که اسرائیل نه تنها نمی تواند برای شما پشتوانه امنیتی باشد بلکه حضور او در هر کشوری که از او میزبانی کند موجب ناامنی آن کشور خواهد شد البته پیام این حمله را بیشتر از آمریکایی ها و اسرائیل برخی از افراد همچون آل خلیفه و اردوغان بهتر حس کردند.

 وی در خاتمه ضمن محکوم کردن جنایت عربستان سعودی در اعدام ۸۱ نفر، خاطرنشان کرد: در جدیدترین ترین اقدام، رژیم منحوس آل خلیفه اعلام کرد که ۸۱ نفر از جمله ۴۱ شیعه را در ملاء عام گردن زده است واقعاً پیوند وهابیت با ترور مسئله‌ای است که نیاز به اثبات ندارد آن سازمان ها و نهادهای حقوق بشری کجا هستند مرگ تان باد که صدایی از حلقوم کثیف تان خارج نشد که حداقل آن را محکوم کنید.

کد خبر 1159102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha