مسئولان برای رفع مشکلات مردم باید جهادی وار وارد عمل شوند

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه دولت به دنبال بهبود زندگی مردم است گفت: مسئولان برای رفع مشکلات مردم باید جهادی وار وارد عمل شوند و برای رفع کمبودها و محرومیت‌ها تمام توان خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» امروز (جمعه ۲۷ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج)، با تاکید بر فراهم کردن بستر ظهور امام عصر (عج) اظهار کرد: باید کاری کنیم که امام مهدی موعود (عج) از ما راضی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ساده زیستی مسئولان و همراهی آنها با مردم تاکید کرد و افزود: زمانی که مردم بینند مسئولان ‌مثل خودشان زندگی ‌می‌کنند، مشکلات را تحمل کرده و همواره حامی نظام و دولت خواهند بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به سومین سفر رئیس دولت سیزدهم به خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: در سفر روز گذشته رئیس جمهور به آبادان و خرمشهر از ایشان خواسته شد نسبت به رفع مشکلات جوانان اهتمام داشته باشد. 

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مسئولان برای رفع مشکلات مردم باید جهادی وار وارد عمل شوند و برای رفع کمبودها و محرومیت‌ها اتمام توان خود را به کار گیرند ابراز کرد: نظام اسلامی پیگیر حل مشکلات بوده و دولت هم به دنبال بهبود زندگی مردم است اما باید به دولت سیزدهم وقت داده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در صورتی می‌توانیم در مسئولیت خود بمانیم که در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها گام برداریم در غیر این صورت باید مسئولیت خود را ترک ‌کنیم و کار را به دست کسانی دهیم که توانایی انجام امور را دارند.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به مشکلات متعدد آب و فاضلاب در سه سال اخیر در اهواز تصریح کرد: اکنون اهواز به یک کارگاه رفع مشکل فاضلاب تبدیل شده و شاهد فعالیت‌های زیادی در این خصوص هستیم؛ همچنین با اقداماتی که در حال انجام است در خرداد ماه آب دز به کرخه متصل و کیفیت آب بسیار بهتر می‌شود.

 

وی همچنین با تاکید بر معرفی دستاوردهای انقلاب به جامعه عنوان کرد: مناطقی که اجازه فعالیت پایگاه های نظامی اسرائیل و آمریکا را می‌دهند از موشک‌های ایران در امان نخواهند ماند زیرا توان موشکی ایران ثابت کرده که قدرت منطقه هستیم.

 

امام جمعه اهواز با محکوم کردن اعدام ۸۱ نفر از شیعیان عربستان در یک روز یاد آور شد: گردن زدن شیعیان در عربستان سعودی از نظر حقوق بین‌الملل جرم بسیار سنگینی است اما با این اقدام صدایی از نهادهای آمریکایی که همواره به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلامی هستند در نیامده، دشمنان اسلام بدانند انتقام خون مظلومان و شهیدان را خواهیم گرفت.

 

کد خبر 1159107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha