قدرت موشکی ایران بزرگ ترین خطر نظامی برای آمریکا و اسرائیل است

حجت الاسلام سیادت ضمن تاکید بر اینکه این حمله موشکی نشان داد که قدرت موشکی ایران بزرگ ترین خطر نظامی برای آمریکا و اسرائیل است، گفت: توان تکنولوژی ایران و عدم رهگیری دشمن آنها را سردرگم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز (27 اسفند ماه) در آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ ضمن توصیه و سفارش مومنین به رعایت تقوا و پاکدامنی، با تبریک میلاد باسعادت امام زمان (عج) به ذکر فضایل این امام بزرگوار در کتاب الغیبه نعمانی از لسان مبارک امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: «هرکس خوش دارد از یاران امام عصر (عج)باشد، باید منتظر باشد و تقوای الهی را پیشه کند».

 

امام جمعه پاتاوه افزود: صدها آیه و هزاران حدیث در زمینه فضایل امام زمان علیه السلام وجود دارد و اعتقاد به مهدویت و ظهور منجی جهانی است (سوره هود آیه 86) «بَقِيَّةُ اللَّهِ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ»اگر مومن باشید، باقیمانده ی خدا برای شما بهتر است.

 

وی همچنین از لسان مبارک نبی مکرم اسلام (ص) و دیگر معصومین، ادامه داد: «امام مهدی (عج) مردی است از فرزندان من که چهره اش چون اختر تابناک است. او طاووس بهشتیان، نجات بخش امت و اوج نور و راز نهان است. حضرت امام مهدی(ع) مردی است از ما، از نسل فاطمه زهرا سلام الله علیها. حضرت امام مهدی (عج) آن گاه که قیام کند، خداوند آفت را از شیعیان ما بزداید و دل هایشان را چون پاره های آهن استوار سازد».

 

حجت الاسلام سیادت در خطبه سیاسی نماز با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمام (عج) به روایتی از امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: «در زمان ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) علم، نعمت مادی و معنوی و انسان از هر جهت به کمال می رسد، عدالت واقعی، امنیت همه جانبه در جهان حاکم می شود».

 

خطیب جمعه پاتاوه خاطرنشان کرد: امروز امنیت همه جانبه کشور ما به برکت سربازان گمنام امام زمان علیه السلام، نیروهای مسلح و اقتدار آنها و رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با اشاره به مناسبت 29 اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت در سال 1329 به رهبری آیت الله امامی کاشانی (ره)، از قول امامین انقلاب، گفت: «ما باید هر قدمی که برای پیروزی، هرقدمی که برای ساختن کشورمان پیش می رویم، چند قدمی برای ساختن مردمان و اصلاح خودمان، یعنی پیروزی هوای نفس و شیاطین انسی و اجنی اقدام نمائیم».

 

حجت الاسلام سیادت ادامه داد: «کشور باید با نیروی درونی اداره شود، نه با خام فروشی منابع غنی نفت و گاز و سایر معادن. شما بیایید کاری کنید که کشور در مقابل تحریم ها مصونیت پیدا کند. مسئولین کشور، چشم ندوزند به دست بیگانه ها، زیرا آنها دنبال منافع سیاسی و اقتصادی خود هستند و می خواهند منابع غنی ما را غارت کنند».

 

امام جمعه پاتاوه در بخش دیگری از خطبه سیاسی به پیامدهای حمله ایران به مقر موساد در اربیل عراق که بازتاب جهانی داشته اشاره کرد و افزود: به وقت شهادت سردار دلها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» توسط سپاه پاسداران مقر و دو پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل با 10 موشک بالستیک نقطه زن هدف قرار گرفت. این یورش موشکی در پاسخ به عملیاتی بود که اخیرآ توسط رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام شد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه این حمله موشکی نشان داد که قدرت موشکی ایران بزرگ ترین خطر نظامی برای آمریکا و اسرائیل است، گفت: توان تکنولوژی ایران و عدم رهگیری دشمن آنها را سردرگم کرده و همچنین ایران اجازه نخواهد داد که دشمن کنار گوش ما لاله کرده و امنیت ملی ما دچار خدشه شود.

 

حجت الاسلام سیادت خاطرنشان کرد: شناسایی دقیق مراکز راهبردی دشمن برای عملیات سخت مجازات و انتقام گیری، از جمله پیام های حمله موشکی سپاه به پایگاه های موساد در اربیل است و به حول و قوه الهی نابودی همه جانبه اسرائیل و آمریکا قطعی خواهد بود.

 

امام جمعه پاتاوه در فراز پایانی خطبه سیاسی، به بزرگ ترین اعدام دست جمعی نیم قرن اخیر عربستان در به شهادت رساندن 81 نفر از جمله چندین جوان شیعه به جرم واهی فعالیت های تروریستی اشاره کرد و ادامه داد: این اعدام ها به جرم واهی و تروریست خواندن این جوانان، یعنی استفاده ابزاری ما در تروریست ها از تروریسم علیه شیعیان.

 

وی گفت: شیعیان عربستان که حدود 15 تا 25 درصد جمعیت آن کشور را تشکیل می دهند طی هشت دهه با خفقان و محدودیت های متعدد و فراوانی مواجه بوده اند، لذا مدعیان حقوق بشر آمریکایی سکوت نموده و بیشتر از همه از گاو شیرده، یعنی آل سعود حمایت می کنند. آنها بدانند که این خون های به ناحق ریخته باعث نابودی و زوال آل سعود خواهد شد.

کد خبر 1159113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha