حلقه جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق منهدم شد / اعدام دسته جمعی در عربستان جنایت بشری بود

حجت الاسلام صفری گفت: دشمنان در هر نقطه از جهان که نقشه ناامنی ایران را داشته باشند، در امان نخواهند بود و این حمله موفقیت‌ آمیز، حلقه جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق را منهدم و تهدید علیه امنیت منطقه را در نطفه خفه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لاهرود، حجت الاسلام «حسن صفری» امروز (27 اسفندماه) در خطبه های نماز جمعه لاهرود در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) با تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امروز آسایش و آرامش مردم مدیون مجاهدت‌ها و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است که با هرگونه پلیدی و فساد در جامعه مبارزه می‌کنند.

 

امام جمعه لاهرود با اشاره به اینکه وحدت امت اسلامی در جای جای جهان زمینه ظهور حضرت امام مهدی (عج) را فراهم می‌آورد، افزود: این وحدت باید در بین همه ملت‌ها ایجاد شود چرا که دنیای امروز تشنه ظهور و رسیدن به جایگاه عظیم الهی و انسانی است.

 

وی با تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: توفیقات موشکی اخیر ایران خار چشم دشمنان و نقطه قوت مردم کشور است که امیدواریم در سال جدید در کنار این توفیقات شاهد رونق اقتصاد و معیشت مردم نیز باشیم.

 

حجت‌الاسلام صفری حمله عملیاتی سپاه به مقرر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را یادآور شد و خاطر نشان کرد: این حمله انتقام کوچکی در پاسخ به شرارت‌ های دولت ‌های استکباری همچون اسرائیل و آمریکا بود.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در هر نقطه از جهان که نقشه ناامنی ایران را داشته باشند، در امان نخواهند بود، تصریح کرد: این حمله موفقیت‌ آمیز، حلقه جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق را منهدم و تهدید علیه امنیت منطقه را در نطفه خفه کرد.

 

حجت‌الاسلام صفری عظمت نیمه شعبان را یادآور شد و بیان داشت: نیمه شعبان روز با عظمتی در بین امت‌های اسلامی است تا با وحدت و انسجام خود زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: وحدت و مودت و محبت به اهل بیت (ع)، ظهور را نزدیک می کند و امام زمان (عج) زمانی ظهور می‌کند که امت اسلامی واحد شده و اختلاف و تفرقه‌ای در بین نباشد.

 

امام جمعه لاهرود با گرامیداشت دوم فروردین ماه، روز جهانی آب از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی خواست هر چه سریع‌تر سد معیشتی بخش لاهرود به نتیجه رسیده و مردم از ثمرات آن در این منطقه بهره‌مند شوند.

 

وی در ادامه اعدام دسته جمعی در عربستان را جنایت بشری دانست و ضمن محکومیت، از سکوت جوامع بشری و مجامع بین المللی به شدت انتقاد کرد.

 

حجت الاسلام صفری در خاتمه رحلت فقیه فرزانه عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و عموم مردم تسلیت گفت.

کد خبر 1159115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha