دشمنان بدانند،هرگونه شرارت آنها  مستقیم  و با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: دشمنان بدانند،هرگونه شرارت آنها مستقیم و بدون تعارف و با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: یکی از اصول سبک زندگی اسلامی، “ذکر و یاد خداوند و اهل بیت علیهم السلام در خانه” است.

وی افزود: خانه ای که در آن قرآن خوانده شود و یاد خدا و اهل بیت شود چهار خاصیتِ: “۱. برکت خانه زیاد می‌شود ۲. فرشتگان در خانه حاضر می‌شوند ۳. شیاطین از خانه دور می‌شوند ۴. خانه برای اهل آسمان همچون ستاره می‌درخشد.” دارد.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: روضه هفتگی ولو دو یا سه نفره، موجب گشایش امور و برکت در خانه می‌شود، اعمال ما مرتب محضر امام زمان عج عرضه می‌شود؛ با اعمال صالح حضرت را خشنود کنیم.

وی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت پایدار و مثال زدنی در ایران اسلامی، مرهون زحمات و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عج)است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود بداند، خون ۸۱ شهید مظلوم، به زودی پایه های حکومت آنها را ویران خواهد کرد و آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: ضربه یگان موشکی سپاه به لانه شرارت صهیونیستی در اربیل عراق، از خاک کشور، یک پیام روشن داشت که از این به بعد هرگونه شرارت، مستقیم و بدون تعارف و با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد.

امام جمعه فیروزکوه افزود: وقتی اسرائیل از خاک عراق برای شرارت در منطقه استفاده می‌کند و دولت عراق توان مقابله ندارد، حق مشروع و مسلم جمهوری اسلامی است که با هرگونه تهدید از جانب خاک عراق قاطعانه برخورد کند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: شناسایی و انهدام، تیم خرابکاری و جاسوسی صهیونیستی در تأسیسات هسته‌ای فردو، توسط سازمان اطلاعات سپاه، ضربه دیگری بر پیکره اسرائیل بود.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: حملات بی امان و بی نظیر سایبری به مراکز حساس اسرائیل، ضربه سختی به رژیم صهیونیستی بود.

وی تصریح کرد: شکست‌های پی در پی اسرائیل، نشان از تحولات به نفع جریان مقاومت و عبور ما از “پیچ تاریخی” است؛ این اتفاقات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت سست تر است و بزودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: نتیجه دیپلماسی قوی دولت سیزدهم، باز پس گیری بدهی ۳۹۰ میلیون پوندی از دولت انگلیس بعد از ۴۳ سال بود.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: امسال شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر هستیم که ضمن خدا قوت به شهردار پرتلاش، از شورای شهر بخاطر انتخاب شایسته تبریک میگوییم.

کد خبر 1159125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha