سربازان گمنام در مسیر تامین امنیت ایثار و فداکاری می‌کنند

امام جمعه سنندج گفت: سربازان گمنام در مسیر تامین امنیت و مبارزه با دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته و در این مسیر ایثار و فداکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران این شهر، با تبریک هفته سربازان گمنام، اظهار کرد: سربازان گمنام در مسیر تامین امنیت و مبارزه با دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند و در این مسیر ایثار و فداکاری می‌کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی با ایثار و از خودگذشتگی و بذل جان در مسیر دفاع از مرزها و امنیت مردم تلاش می‌کنند، اعلام کرد: سربازان گمنام در این مسیر جان‌فدایی کرده و شهدای بسیاری تقدیم کرده‌اند.

 

 

امام جمعه سنندج رفع مشکلات مردم را از مهمترین دغدغه‌های مسئولان دانست و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند: «جهاد اصلی توجه به مشکلات اقتصادی و رفع تنگناهای معیشتی مردم است».

 

 

وی همه نعمت‌های الهی و هر آنچه خداوند در زمین و آسمان خلق کرده را برای استفاده و بهره‌گیری مخلوقات به ویژه انسان دانست و گفت: انسانی که در بوجودآمدن شب و روز، بهار و زمستان و مرگ و تولد تفکر نکند در جهل و نادانی است.

 

 

ماموستا رستمی عنوان کرد: بهار طبیعت زنده‌شدن دوباره است که آثار رحمت الهی در طبیعت مرده زمستان در بهار نمود پیدا می‌کند.

 

 

وی تصریح کرد: طبق روایات دینی قطع یک درخت و نهال همانند کشتن و به قتل رساندن یک موجود زنده است، زیرا جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی نقش مهمی در سلامت زندگی دارند.

کد خبر 1159130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha