۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا همزمان با عید نیمه شعبان خبر داد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 1200 بسته گوشت قربانی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا همزمان با عید نیمه شعبان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این بسته ها در وزن 1.5 کیلوگرمی بود و از سوی موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) شهر قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: گوشت قربانی در شهرستان های اردبیل، گرمی و بیله سوار توزیع شدند.

 

آمون خاطر نشان کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفته و چنین حرکت های خداپسندانه به همت فعالان کانون های مساجد انجام شد.

 

وی اعلام داشت: جهاد همدلی برای حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت به همت فعالان کانون های مساجد ادامه دارد و تلاش می کنیم تا در مناسبت های ملی و مذهبی با حمایت های خیرین بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برپایی جشن های مردمی در مساجد و ایستگاه های صلواتی و فرهنگی از دیگر برنامه های کانون های مساجد به مناسبت عید نیمه شعبان است.

کد خبر 1159133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha