وزارت اطلاعات با رانت خوری و حربه های دشمن مبارزه می کند/ زمینه سازی برای حکومت مهدوی

حجت الاسلام جعفری با اشاره به دستاوردهای وزارت اطلاعات و اقدامات آنان در تامین امنیت گفت: وزارت اطلاعات با رانت خوری، گرانفروشی، توطئه های اقتصادی و حربه های متعدد دشمن مبارزه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری« در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) به تلاش ها و اقدامات وزارت اطلاعات در کشور و این اداره کل در استان اصفهان اظهارداشت: این نیروها در استان امسال 6 تن مواد مخدر کشف و قاچاقچیان را دستگیر کرده اند.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ابعاد مختلف فعالیت های آنان افزود: وزارت اطلاعات با رانت خوری، گرانفروشی، توطئه های اقتصادی و حربه های متعدد دشمن مبارزه می کند که فرصت های زیادی را نیز از دشمنان گرفته اند.

وی با بیان اینکه رفاه و آرامش مردم کشورمان دغدغه مسئولان نظام است، تصریح کرد: دستگاه های امنیتی در این خصوص فعالیت دارند تا ضمن خنثی سازی جنگ روانی فرصت را از افراد فرصت طلب بگیرند.

 

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: دشمن در این دوران 43 سال انقلاب همواره سعی بر ناامیدی و ایجاد اختلال در نظم کشور ما داشته اما فعالیت های وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی مانع از تحقق برنامه های آنان شده و همین امنیت و آرامش امروز مرهون تلاش های آنان است.

وی به دلسوزی و نگاه اصلاح گری در جامعه وزارت اطلاعات اشاره کرد و اذعان داشت: با هماهنگی دستگاه قضایی توصیه و راهنمایی هایی برای افرادی که در معرض انحراف بوده اند انجام شده تا آنان راه غلط را طی نکرده و در مسیر نظام و ارزش ها باشند.

 

زمینه سازی برای حکومت مهدوی

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره تشکیل حکومت اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) گفت: زمینه سازی برای حکومت مهدوی با تشکیل حکومت اسلامی و ایجاد تمدن سازی در این عرصه برای ظهور امام زمان(عج) لازم است.

وی ادامه داد: تشکیل حکومت اسلامی برای مقابله با دشمن و ایجاد فرصت در جهت زمینه سازی و تحقق حکومت الهی لازم است تا با تربیت افراد متدین و مخلص مثل شهید حججی و خرازی در این مسیر گام برداشته شود.

 

حجت الاسلام جعفری تحقق امنیت و وجود آن در کشورمان از نتایج عملکرد نظام است که برای ظهور فرج لازم بوده و در این راستا نهادهای امنیتی و اطلاعاتی همکاری داشته اند.

کد خبر 1159139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha