امام زمان(عج) مرکز رحمت و رافت است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از وظایف ما در قبال امام زمان، محبت ایشان است که باید امام را دوست داشته باشیم چون امام زمان(عج) مرکز رحمت و رافت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان، در مراسم میلاد باسعادت امام مهدی(عج) که در حسینیه سنندج، با حضور عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر برگزار شد،  اظهار کرد: مهمترین معرفت بعد از معرفت و شناخت خدا و رسول(ص) شناخت امام زمان(عج) است که باید امام را بشناسیم معرفی کنیم و فهم صحیح از ایشان را در زمان غیبت داشته باشیم.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه ما باید پیرو ایشان باشیم و از دستورات ایشان اطاعت کنیم، عنوان کرد: باید بیندیشیم که ما اکنون چه وظایفی در قبال حضرت امام زمان داریم.

 

 

وی با تاکید بر آشنایی تحصیل معرفت بعنوان نخستین وظیفه ما در قبال امام زمان افزود: باید بدانیم غیبت صغری یا غیبت کبری چه هستند و معرفت تاریخ، معرفت ذات و معرفت امامی منجی بودن امام زمان را باید بدانیم.

 


نماینده ولی فقیه در کردستان اعلام کرد: دومین وظیفه ما در قبال امام محبت امام زمان است که باید ایشان را دوست داشته باشیم چون امام زمان مرکز رحمت و رافت است.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: سومین وظیفه ما این است که هر کس کاری کند که مردم هم او را دوست داشته باشند و اینگونه جامعه پر از محبت می‌شود و مورد چهارم انتظار فرج است که انسان به واقعیت منتظر باشد نه اینکه فقط با الفاظ و زبان آن را بخواهد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنان خود اضافه کرد: اعمال و رفتار مسلمانان باید مورد رضایت حق تعالی و رهبر معظم انقلاب و در پناه ولی عصر باشد.

 

 

همچنین همزمان با روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) طبق آداب و روایت ویژه این روز مبارک دعای مبارک ندبه در مهدیه سنندج قرائت شد و در این مراسم نیز حجت‌الاسلام علیرضا کاوه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج درباره فضیلت دعای ندبه گفت: دعای ندبه داستان واقعی و غمناک اهل بیت علیهم السلام واولیای الهی را بیان کرده و سراسر نالیدن از وجود امام عادل و حاکم جهانی است و در واقع سراسر دعای ندبه تمدن اخر الزمانی است که توسط حضرات معصومین، سند مظلومیت و حقانیت اولیای الهی را بیان داشته است.

کد خبر 1159142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha