ثبت نام افزون بر ۸۶ هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۸۶ هزار و ۱۳۲ نفر از متقاضیان این استان از ۲۸ مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه ۲۹ اسفندماه آخرین مهلت نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن است، اظهار داشت: با شروع ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن کارشناسان این اداره کل پالایش و بررسی مدارک  و مستندات برای تشخیص واجد شرایط بودن متقاضیان را آغاز کردند که با ارسال پیامک متقاضیان برای تکمیل مدارک و مستندات شان فراخوان می شوند.

 

وی با بیان اینکه خودمالکین همچنان مهلت دارند از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن بهره مند شوند، گفت: هم استانی‌های گرامی در همه شهرهای که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان گرفته می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت نام در آن از تسهیلات تعیین شده در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان ۳۵۰میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

 

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر اینکه در این طرح خودمالکین برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.

 

مهدیار یادآور شد: همه افرادی که در حوزه‌های فعالیت‌های ساختمانی هستند اعم از تعاونی‌ها، سازندگان حرفه ای وخودمالکانی که صاحب زمین هستند برای ساخت و یااتمام پروژه‌های در حال اجرا این امکان فراهم است تا از این تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر 1159149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha