۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

کاشفی با اشاره به شکوفه‌باران کمک‌های مومنانه در بهار همدلی گفت: در آستانه فرارسیدن سال جدید ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«مهدی کاشفی» با بیان اینکه تاکنون در ایام کرونا بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان کالا و خدمات در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است گفت: با شیوع کرونا در ایران و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان سمنان هم آغاز شد و در این راه از همه ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کردیم.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان از توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی به همت گروه های جهادی، اقشار و پایگاه های مقاومت بسیج، خیرین و مردم نیکوکار خبردادوافزود: هر بسته معیشتی شامل ۱۵ قلم کالای مورد نیاز خوراکی نظیر برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، چای، رب و ... است.

 

وی ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۴۵۰ هزار تومان ذکر کردوگفت: نهضت کمک های مومنانه از جمله اقدامات انقلابی، جهادی و مردمی بوده و امروز نیز محرومیت زدایی و کمک مومنانه به یک ضرورت در کشور تبدیل شده است.

 

کاشفی کمک مومنانه را نهضت عظیم همدلی دانست و افزود: مردم در این شرایط سخت اقتصادی با انجام کمک مومنانه نهضتی عظیم برای کمک رسانی به یکدیگر خلق کردند که جای بسیار قدردانی دارد.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان تصریح کرد: با ایجاد نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مومنانه، قرارگاه محرومیت زدایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و با هم افزایی نهاد‌های انقلابی نهضت کمک مومنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومان و نیازمندان راه اندازی کرده و این روند همچنان برای کمک رسانی ادامه خواهد داشت.

 

کاشفی افزود: تقویت همبستگی و همدلی میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک های مومنانه» به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا محسوب می شود.

کد خبر 1159194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha