ضرورت هماهنگی‌ برای ایجاد فضای بهتر و مهمان‌پذیری بیشتر در ایام نوروز

ستاری، بر ضرورت هماهنگی‌ برای ایجاد فضای بهتر و مهمان‌پذیری بیشتر در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: امنیت مهمانان نوروزی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهرام ستاری»، امروز(28اسفند)، در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: یکی از اهداف بسیار مهم ستاد تسهیل سفرهای نوروزی این است که یک هماهنگی جدیدی‌تری در بین کمیته‌های نه‌گانه در شهرستان‌ها و کمیته‌های ۱۲‌گانه در استان شکل بگیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امنیت را ضروری‌ترین نیاز برای میهمانان نوروزی عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط برای تدمین امنیت مسافران نوروزی باید اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ستاری تصریح کرد: فضا برای جذب گردشگران بیشتر در شهرستان کوهدشت مهیا شود و متولیان امر در این زمینه برنامه ریزی نمایند.

 

وی با تاکید بر در دستور کار قرار گرفتن  تنظیم بازارو حوادث غیرمترقبه در شهرستان کوهدشت بیان کرد: هماهنگی بین‌بخشی بین کمیته‌ها می‌تواند فضا را برای جذب گردشگران بیشتر در این شهرستان مهیا کند.

 

ستاری تصریح کرد: در بحث ساماندهی نمازخانه‌ها ورودی شهر، مراکز استراحت مسافرین، استقرار چادرها در ورودی شهرکوهدشت، بازدیدی انجام شد و نیروی انتظامی در آنجا مستقر شد و از فردا  نیز میراث فرهنگی و گردشگری، هلال‌احمر و اورژانس پیش بیمارستانی با هماهنگی‌های لازم در ورودی شهر مستقر خواهند شد تا بتوانند خدمات بهتر و در خور شایسته‌ای به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهند.

 

وی بیان کرد: برای رفاه حال مسافرین و گردشگران نوروزی در شهرستان کوهدشت باید ستاد تسهیل تقویت شود.

 

ستاری خاطر نشان کرد: همچنین از سردخانه مرغ منجمد و فضاهایی که مرغ گرم را تولید می‌کردند بازدید و تاکید شد ذخیره‌های خوبی برای مردم شهرستان و مهمانان نوروزی انجام شود تا مشکلی به لحاظ مواد غذایی در ایام تعطیل در شهرستان را شاهد نباشیم.

 

کد خبر 1159249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha