۷ ایستگاه صلواتی برپا شد / جشن های نیمه شعبان مردمی بود

آمون گفت: ۷ ایستگاه صلواتی و فرهنگی به همت فعالان کانون های مساجد در شهرستان اردبیل همزمان با میلاد پرفروغ حضرت مهدی (عج) برپا شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 7 ایستگاه صلواتی و فرهنگی به همت فعالان کانون های مساجد در شهرستان اردبیل همزمان با میلاد پرفروغ حضرت مهدی (عج) برپا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری الزهرا (س)، فجر نور، محسنین، مشفقین، گلشن رضا و رسول اکرم (ص) در شهر اردبیل و کانون روستایی شهدای امیدچه در روستای امیدچه این ایستگاه های صلواتی را برپا کرده بودند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: البته ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در سایر شهرستان ها نیز به صورت خودجوش با مشارکت مردم برپا و مورد استقبال اهالی قرار گرفت.

 

آمون از برپایی جشن های نیمه شعبان با مشارکت مردم خبر داد و افزود: جشن های نیمه شعبان مردمی است و فعالان کانون های مساجد نیز در برپایی این جشن ها سهم بسزایی دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: توزیع بسته های غذایی و معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر برنامه های کانون ها به همین مناسبت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: توزیع شیرینی و شکلات، مولودی خوانی و برپایی حلقه های تربیتی با موضوع مهدویت و انتظار از دیگر برنامه کانون ها در عید نیمه شعبان بود.

 

آمون با بیان این مطلب که زمزمه دعای فرج نیز به همت فعالان کانون های مساجد در خلال جشن های مردمی صورت گرفت، تاکید کرد: همه فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد با هدف ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت است.

 

 

کد خبر 1159275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha