کمک ۳۷۰ میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش های کمک مومنانه

سردار رفیعی آتانی گفت: مردم مومن استان قزوین ۳۷۰ میلیارد تومان در رزمایش های کمک مومنانه که توسط سپاه استان برگزار شده مساعدت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستعملی رفیعی آتانی» در مراسم اهدای ۲۱۲ دستگاه یخچال به نوعروسان و خانواده های نیازمند که امروز (شنبه ۲۸ اسفند) در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد، بیان کرد: سپاه مورد اعتماد مردم و مسئولان است و این باعث خوشحالی است و امروز همکاری خوبی را بین سپاه و دستگاه های مختلف در خدمت رسانی به مردم شاهد هستیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: مردم مومن استان قزوین ۳۷۰ میلیارد تومان در رزمایش های کمک مومنانه که توسط سپاه استان برگزار شده، مساعدت کردند و این عدد اعتماد مردم مومن و نیکوکار استان است.

 

وی عنوان کرد: خدمت به محرومان و مستضعفان از رسالت های سپاه پاسداران است و در سال جاری ۱۶۵ واحد مسکونی به همت سپاه برای نیازمندان احداث و تعمیر شده است.

 

سردار رفیعی آتانی خاطر نشان کرد: امروز هم سپاه قزوین این آمادگی را دارد که با استفاده از توان و ظرفیت داخلی یک هزار واحد احداث کند و سپاه برای خدمت به مردم در وسط میدان ایستاده است.

کد خبر 1159317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha