حماسه‌های دفاع مقدس و مبانی انقلاب اسلامی با روش‌های مختلف به مردم یادآوری شود

سردار ادیبی با بیان اینکه باید حقایق آشکار و درست از اسلام، حماسه‌های دفاع مقدس و مبانی انقلاب اسلامی با روش‌های مختلف به مردم یادآوری شود گفت: امروز متولیان امر انقلاب و مجموعه راهیان نور هستند باید مسیرهای رفتن به سمت خدا و سعادت واقعی را باز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نادر ادیبی» امروز (شنبه 28 اسفند) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی نظامی ارتش جمهوری اسلامی که در منطقه آب تیمور برگزار شد اظهار کرد: این منطقه یادآور رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در عملیات بیت‌المقدس و روزهای آغازین جنگ است که باید حوادث آن دوران را برای مردم به نمایش گذاشت تا بدانند در آن ایام چه حماسه‌هایی آفریده شده تا اسلام حفظ شود.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما برای اینکه بلاها را از سر کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفع کنند تلاش و مجاهدت‌های بسیاری کرده و همه هستی خود را تقدیم اسلام کردند و راه را برای جلوگیری از سلطه بر کشور بستند و موفق شدند ایران اسلامی را به سلامت از آن دوران سخت عبور دهند.

 

وی با اشاره به اینکه در آن زمان همه کفر در مقابل همه تمامیت اسلام ایستاد اما با ایمان و توکل به خداوند متعال توانستیم موفق شویم اضافه کرد: این حقایق آشکار و درست از اسلام و کشور ما و مبانی انقلاب و آنچه در آن دوران اتفاق افتاده باید با روش‌های مختلف به مردم یادآوری شود.

 

سردار ادیبی با بیان اینکه در آن دوران رزمندگان ما موفق شدند که راه سلطه شیاطین را بر کشور ببندند تصریح کرد: امروز وظیفه همه کسانی که متولی امر انقلاب اسلامی و به خصوص مجموعه راهیان نور هستند باید با تکیه بر این فناوری بزرگ مسیرهای رفتن به سمت خدا و سعادت واقعی را باز کنند.

 

وی ادامه داد: امروز به مثابه یک تخریب‌چی که مسیر را باز می‌کرد تا بقیه به اهداف خود برسند ما هم باید در این دوران سختی که همه هجمه‌ها برای به تزلزل درآوردن افکار ما در تلاش هستند، این مسیر را باز نگه داریم و با تمام توان موانع را برداریم و به سمت سعادت واقعی که همانا رسیدن به خداست حرکت کنیم.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه این امر تلاشی جدی می‌طلبد که در مجموعه راهیان نور به عنوان یکی از نقاط اتکا و سرمایه بزرگ در کشور در حال انجام است ابراز کرد: مردمی که در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند در جست‌وجوی راه سعادت هستند که این مسیر چیزی جز قدم نهادن در راه خدا و عشق به فضائل ملت ایران نیست.

 

وی تاکید کرد: این راهی که شما انجام می‌دهید حقیقتا یک حسنه بزرگ است و هر کس در جهت تحکیم نظام و انقلاب اسلامی تلاش کند بزرگترین حسنه‌ای است که در زندگی انجام داده و محبت خداوند، اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر را حتما همراه خود خواهد داشت.

 

کد خبر 1159322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha