خبرنگاران؛ مصداق عملی «جهاد تبیین» هستند

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه خبرنگاران، مصداق عملی «جهاد تبیین» هستند، گفت:صداقت باید سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد و هرچقدر با مردم صادق تر باشیم به ما بیشتر اعتماد خواهند کرد و اعتماد مردم برای ما سرمایه بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز(۲۸ اسفند) در دیدار با اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید نوروز اظهار داشت: بحث خبرنگاری در فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین را خبرنگاران به صورت عملی انجام می دهند.

 

فرماندار زیرکوه بیان کرد: هر چه واقعیت های جامعه اطلاع رسانی شود ما بر دشمن برای وارونه جلوه دادن واقعیت ها پیشی گرفته ایم و اگر قبل از اینکه دشمن نقشه شوم خود در جنگ نرم را به مردم دیکته کند باید ما با اطلاع رسانی درست ، واقیت ها را به مردم اعلام کنیم در این صورت قطعا از دشمن پیشی خواهیم گرفت و توطئه های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه صداقت باید سرلوحه کار خبرنگار قرار گیرد، افزود: هرچقدر با مردم صادق تر باشیم به ما بیشتر اعتماد خواهند کرد و اعتماد مردم برای ما سرمایه بزرگی است.

 

غیرتی با بیان اينکه ما در عرصه خدمات رسانی نیاز به مردم داریم، ادامه داد: مادامی مردم با ما همراه خواهند بود که به ما اعتماد داشته باشند.

 

وی تاکید داشت: در تنظیم اخبار دقت کنید تا سو برداشت نشود و از هرگونه خبر دوپهلو و مبهم پرهیز شود تا جلوی سو استفاده ها گرفته شود.

 

فرماندار زیرکوه در پایان گفت: این نوید برای شهرستان زیرکوه وجود دارد که سال جدید به لطف خدا سال پر بار و پر رونقی باشد و امید داریم تا پایان سال به همت دولت انقلابی و مردمی اقدامات خوبی را برای مردم انجام دهیم.

 

 

کد خبر 1159334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha