برگزاری جشن تکلیف ۷۵۰ دانش آموز دختر جهرمی در مدرسه علمیه خواهران جهرم

قره خانی گفت: ۷۵۰ دانش آموز دختر جهرمی، آغاز سن عبادی و به تکلیف رسیدن خود را در مدرسه علمیه «حضرت نرگس (س)» جشن گرفتند.

«طاهره قره خانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جشن عبادت 750 دختر 9 ساله مدارس شهرستان جهرم با اجرای برنامه های متنوع در مدرسه علمیه «حضرت نرگس (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر مدرسه علمیه «حضرت نرگس (س)» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه دانش آموزان در قالب گروه های 25 نفری در برنامه جشن تکلیف شرکت کردند، افزود: این برنامه به مدت پنج روز و با مشارکت طلاب مدرسه علمیه خواهران جهرم انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این مدت دانش آموزان 18 مدرسه ابتدایی شهرستان جهرم آغاز سن عبادی خود را جشن گرفتند، عنوان کرد: این برنامه روزانه در 2 نوبت برگزار شد که هر نوبت 2 ساعت به طول انجامید.

 

قره خانی خاطرنشان کرد: دانش آموزان جهرمی در این برنامه جشن تکلیف، با مسائلی همچون محرم و نامحرم، احکام وضو و مباحثی همچون امامت و ولایت آشنا شدند.

 

وی از دیگر برنامه های آیین جشن تکلیف دانش آموزان را «سینما کودک» عنوان کرد و اظهار داشت: دانش آموزان مسائل این مباحث آموزشی را در قالب هنرهای نمایش فرا گرفتند.

 

مدیر مدرسه علمیه «حضرت نرگس» با اشاره به اینکه در این آیین جشن تکلیف، مادران دانش آموزان نیز حضور داشتند، تصریح کرد: همچنین در حاشیه این برنامه، کارگاه روانشناسی کودک ویژه مادران برگزار شد.

 

کد خبر 1159339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha