عملی کردن گام دوم انقلاب نیازمند مخاطب‌شناسی است

امیر سیفی گفت: در گام دوم انقلاب اگر می‌خواهیم جهاد تبیین را انجام دهیم ابتدا باید مخاطب‌شناس باشیم و چیزی گفته شود تا مردم متوجه شوند انقلاب و رهبری به چه معنا است و مردم بدانند چرا دشمن این قدر بر رهبری متمرکز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر حسن سیفی» امروز (شنبه ۲۸ اسفند) در مراسم گشایش نمایشگاه فرهنگی نظامی ارتش در منطقه آب تیمور اظهار کرد: امروز به نظر می‌رسد مقام معظم رهبری به سرباز نیاز دارد؛ باید مقداری با این درجات خداحافظی کنیم و سرباز شویم.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به وصیت سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص نوشتن کلمه «سرباز» روی سنگ قبرش اضافه کرد: جهان اسلام یک طرف و سید علی خامنه‌ای یک طرف؛ نمی‌شود به در خانه حضرت مهدی (عج) رفت اما حرف و تصور با مطالب امامین انقلاب همخوانی نداشته باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه برای عملی کردن گام دوم انقلاب لازم است مخاطب‌شناس باشیم افزود: در گام دوم انقلاب اگر می‌خواهیم جهاد تبیین را انجام دهیم ابتدا باید مخاطب‌شناس باشیم و چیزی گفته شود تا مردم متوجه شوند انقلاب و رهبری به چه معنا است و مردم بدانند چرا دشمن این قدر بر رهبری متمرکز شده است.

 

امیر سیفی با بیان اینکه اعتبار نقل به ناقل آن است تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی نباید بدون دلیل مطلبی را قبول کنیم؛ جهاد تبیین یعنی بدانیم سهم‌مان در رحمت و برکت الهی چقدر است.

 

کد خبر 1159347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha