سند زیست‌بوم اشتغال گلستان تهیه و تدوین می‌شود

دهنوی گفت: خلاهایی در حوزه های اقتصادی استان از جمله در موضوع اشتغال داریم که تلاش می‌کنیم با تهیه و تدوین سند زیست‌بوم اشتغال استان بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد دهنوی» امروز (شنبه ۲۸ اسفند) در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان اظهارکرد: در حوزه های اقتصادی از جمله در موضوع اشتغال با خلاهایی مواجه هستیم که باید برای رفع مشکلات موجود برنامه ریزی کنیم.

 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان گفت: یکی از نیازهای اساسی در استان برای اینکه اقدامات و پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال هدفمند و با برنامه پیش برود، سند زیست‌بوم اشتغال استان است که به دنبال تهیه و تدوین آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه از رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان انتظار حرکت در مسیر نوآوری و فناوری و همچنین تحول را داریم، افزود: خواسته ما از این دانشگاه و همچنین پارک علم و فناوری استان این است که در عرصه فناوری و زیست بوم فناوری و نوآوری فعالتر عمل کنند.

 

دهنوی با تاکید براینکه کار دولت بسترسازی، تسهیل‌گری و تنظیم‌گری است، خاطرنشان کرد: تجربه به ما ثابت کرده است هرجایی که کار را به مردم واگذار کردیم نتیجه آن را هم دیدیم و به موفقیت رسیدیم‌. حوزه فناوری و نوآوری نیز از این قاعده مستثنا نیست و باید شرایط را برای حضور بیشتر و موثرتر مردم فراهم کرد.

 

وی ادامه داد: توجه به مزیت‌های رقابتی یکی از بخش‌های اساسی تنظیم سند زیست بوم فناوری و نوآوری استان است. امروز ما تا قلب اروپا ید صادر می‌کنیم اما این خام‌فروشی است اما دنیا به ما نیاز دارد و ما باید از این مزیت استفاده کنیم.

 

در پایان این مراسم منصور غفاری به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی و از زحمات دکتر کشیری قدردانی شد.

کد خبر 1159352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha