فرهنگ ایثار و جهاد راه برون رفت از مشکلات کشور است

سردار مسلمی گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات و چالش های کشور در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و... تمسک به سیره شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و جهاد در سطح جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، سردار«سیاوش مسلمی» در بازدید از یادمان شهداي عملیات والفجر ۸ اروند کنار با بیان اینکه در آستانه سال نو قرار داریم و خرسندیم که با همراهی ستاد ملی مقابله با کرونا مردم نیز سال نو را  در مکانی که رزمندگان دفاع مقدس در اینجا لحظات بیادمادنی برای میهن عزیز خلق کردند، شروع می کنند، اظهار کرد: حضور مردم عزیز در این یادمان ها به چند منظور است . یکی اینکه بدانیم غیرت دینی،ایثار و دیانت رزمندگان برای چه بود. و آیا این ویژگی ها متعلق به دفاع مقدس  است و یا این غیرت و دلدادگی و ایثار وجهاد میتواند در تمام ابعاد انقلاب اسلامی و در همه عرصه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نمود داشته باشد.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه حضور در این یادمان ها و رسیدن به آنچه که شهدا، جانباران و رزمندگان در این شرایط سخت حضور یپدا کردند، یک رهاورد بسیار خوبی برای آحاد مردم دارد، افزود: اینجا هرکسی به نوعی بر اساس دلدادگی خود، یکی پیدا کردن آثار شهدا، دیگری برای فرزند شهیدش، بعضی هم برای غیرت دینی مملکت و ایثارگری جانبازان  و ... در این مناطق حضور پیدا می کنند و مشاهده می کنند  رزمندگان چگونه و با چه وسلیه ای از این میهن دفاع کردند.

 

وی اذعان کرد: گر ما در هشت سال با دست خالی و با غیرت دینی و ایمان توانستیم از ممکلت دفاع کنیم  پس می شود با غیرت دینی و با ایمان و ارزش های والای اسلامی خیلی از آسیب های امروز جامعه که توسط دشمنان رقم میخورد را برطرف کنیم .

 

سردار مسلمی اضافه کرد: آن درسی که باید در این یادمان ها یاد بگیریم اینکه غیر از ایستادگی و غیر از دلدادگی و عشق به شهدا نیست .شهدا در این اروند خروشان دل به دریا زدند.رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در این اروند حضور پیدا کردند و با غیرت دینی و عشق به امام حسین(ع) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

 

وی گفت: امروز جوانان و زنان و مردان و غیرتمندان ایرانی در این سرزمین ها و یادمان ها حضور پیدا می کنند تا در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بردارند . با وجود همه مشکلات و سختی ها که در کشور است، همه آنها که دل در گرو انقلاب دارند، در این صحنه ها حضور پیدا می کنند تا راه شهدا را ادامه دهند چرا که راه و خون شهدا  تضمین کننده انقلاب و برطرف کننده آسیب ها در جامعه است .

 

سردار مسلمی تاکید کرد: مردم در این یادمان ها حضور پیدا می کنند تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و اینجا یاد میگیرند که کشور را در مقابل آسیب ها نگه دارند و ایران عزیز استوار و پایدار و با عزت در منطقه سربلند باشد.

کد خبر 1159387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha