خزعلی: آمادگی داریم تجارب خود را در حوزه‌های نوآوری در اختیار مالی قرار دهیم

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان وخانواده در دیدار وزیر پیشرفت زنان، کودکان وخانواده مالی اعلام کرد ایران آمادگی دارد تجارب خود را در حوزه های نوآوری، علوم و فناوری در اختیار کشور مالی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده  در ادامه دیدارهایش در حاشیه شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک با خانم ودیدی فون کولی بالی، وزیر پیشرفت زنان، کودکان و خانواده مالی دیدار و گفتگو کرد.

معاون رئیس جمهوری در این دیدار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت توانمندسازی زنان بویژه زنان سرپرست خانوار اظهار داشت در حوزه های پزشکی، بهداشتی و تحصیلات تکمیلی جمهوری اسلامی ایران به پشرفتهای قابل ملاحظه ای دست یافته ایم.

خزعلی تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران در حوزه های نوآوری، علوم و فناوری، نانوتکنولوژی و بیوتکنولوزی در زمره کشورهای پیشروی جهان است. از این رو ایران آمادگی دارد تجارب خود را در اختیار کشور مالی قرار دهد.

وزیر زنان مالی نیز با اشاره به سطح بالای همکاریهای فیمابین و وضعیت مشابه تحریمی دو کشور، خواستار آن شد ایران تجربیات خود در مقابله با تحریمها به اشتراک گذارد.

وی همچنین با اعلام  تمایل برای سفر به ایران، ابراز امیدواری کرد کشورش از تجارب ایران در حوزه های تحصیلی و آموزشی بهره مند شود.

کد خبر 1159389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha