دیدار اعضای ستاد نماز جمعه  با امام جمعه ابوزیدآباد

همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف و در آستانه حلول سال نو ، اعضای ستاد نماز جمعه ابوزیدآباد با حجت الاسلام سید احمد شاهمیری امام جمعه شهر ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف و در آستانه حلول سال نو ، اعضای ستاد نماز جمعه ابوزیدآباد با حجت الاسلام سید احمد شاهمیری امام جمعه شهر ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل دیدار و گفت و گو کردند.

 

حجت الاسلام سید احمد شاهمیری در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه ، ولادت باسعادت امام زمان (عج) در رابطه با مبحث مهدویت با عنوان جهاد تبیین در راستای برگزاری جلسات روشنگری و وظایف منتظران نکاتی را برای حاضران بیان کرد.

 

امام جمعه ابوزیدآباد گفت: شناخت سیره زندگی امام زمان (عج) مبحثی است که فقط بایک جلسه دو جلسه خلاصه نمی‌شود این مطلب باید با روشنگری و نشست های مهدویت در طول سال تداوم داشته باشد.

 

 

حجت الاسلام شاهمیری ادامه داد: منتظران واقعی کسانی هستند که در راستای فرامین الهی و قرآن و پیامبر(ص) و امام زمان (عج) قدم بردارند.

 

امام جمعه ابوزیدآباد در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتظارداریم ائمه جماعات مساجد و دیگرنهادهای انقلابی و پایگاه های بسیج در برگزاری جلسات مهدویت برای مخاطبان بویژه جوانان اهتمام خاصی داشته باشند و در این راستا روشنگری کنند و تمام تلاش خود را در جهت شناخت شخصیت امام زمان عج با در نظر گرفتن مسئله جهاد تبیین معطوف دارند.


در پایان این نشست حجت الاسلام شاهمیری از آحاد مردم ابوزیدآباد و حومه و دست اندرکاران ستاد نماز جمعه شهر ابوزیدآباد که در برگزاری برنامه های ستاد نمازجمعه بویژه حضور گسترده در نمازعبادی سیاسی جمعه تلاش مضاعف دارند تقدیر کرد.

کد خبر 1159407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha