شانزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اندیمشک اجرا شد

شانزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه سال نو با هدف کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار اندیمشک اجرا شد.

«احسان کریم‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: شانزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه طی آئینی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان اندیمشک اجرا شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: این مرحله به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان و همچنین با توجه به فرارسیدن عید نوروز اجرا شد و توزیع یک‌هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های کم‌برخوردار صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سپاه شهرستان اندیمشک در سال ۱۴۰۰ هشت مرحله رزمایش کمک مؤمنانه اجرا و بیش از ۱۰ هزار بسته‌ معیشتی توزیع شد اذعان کرد: با توجه به مشکلات معیشتی موجود در سطح منطقه توانستیم نقش کوچکی در کمک به خانواده‌های معسر داشته باشیم.

 

کریم‌پور تصریح کرد: کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار و خدمت‌رسانی به آنها به عنوان یکی از موضوعات مهم به شمار می‌رود که بر آن تأکید فراوانی شده است.

 

کد خبر 1159498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha