توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی در گچساران

سرهنگ پسنده گفت: مرحله شانزدهم از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با توزیع هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «باقر پسنده» امروز (۲۹ اسفند ماه) در این آئینف گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان سال 99 مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تاکنون 17 هزار و 550 بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود:بنابراین امروز هم به طور رسمی شاهد مرحله شانزدهم از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع یک هزارو ۸۰۰ بسته معیشتی دیگر در این شهرستان کلید خورد.

 

پسنده درادامه تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ ، ماکارونی و ... به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.انشاءالله در مراحل بعدی نیز همه نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

 

وی تصریح کرد : سپاه نهادی مردمی است که برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم تلاش می کند، بنابراین در این مرحله از کمک های مومنانه افزون بر هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی توسط ۵۰ گروه جهادی توزیع شده که از این میزان ۷۰ بسته نیز به پاکبانان شهرداری این شهرستان اهدا شده است.

 

بنابرای گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا، تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج گچساران از نیمه شعبان 99 در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

 

بر این اساس، تاکنون 16 مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی (ناحیه مقاومت بسیج گچساران) به تعداد 19 هزار و 350 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 1159555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha