نامگذاری سال جدید با عنوان" تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین"     نشان دهنده عمق نگاه مقام معظم رهبری  به حل مشکلات اقتصادی کشور است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: نشان دهنده عمق نگاه و افق دید مقام معظم رهبری به حل مشکلات اقتصادی کشور با پشتوانه استفاده از ظرفیت های علمی و عملی داخلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،«علیرضا راشکی»  با تبریک سال نو با نسیم جان نواز بهاری بیان داشت: دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد. 

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یادآور شد:  فرا رسیدن سال نو را به ملت شریف ایران و به ویژه تلاش گران عرصه صنعت و تولید کشور عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 

 

راشکی گفت: طرح شعار سال امسال با عنوان " تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  "  که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) بیان شده است ، نشان دهنده عمق نگاه و افق دید معظم له  به حل مشکلات اقتصادی کشور با پشتوانه استفاده از  ظرفیت های علمی و عملی داخلی  با هدف دست یابی به خودکفایی اقتصادی ، اشتغال زایی  و رفاه اجتماعی است. 

 

 وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خود را خدمتگزاری متعهد و راستین برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دانسته و به عنوان بخشی از خانواده عظیم تولید و صنعت به موازات اقدامات و خدمات دولت مردمی سیزدهم و به منظور اعتلا بخشی ، توسعه و رونق اقتصادی کشور و در نهایت افزایش ضریب اشتغال زایی و رفاه اجتماعی مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ  نخواهد کرد.

کد خبر 1159588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha