الگوگیری از مدیریت میدانی و جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضرورت دارد

حیدری با تبریک فرارسیدن سال نو الگوگیری از مدیریت میدانی و جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ضروری دانست و افزود: دشمن آرام ننشسته و با توطئه، فشار، تحریم، جنگ ادراکی، خوداتکایی و اعتماد به نفس مردم را هدف‌گیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» در پیامی با تبریک به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارد که برای استفاده مطلوب از آن می‌توان از توان نخبگان، فرهیختگان و صاحب‌نظران در راستای پیشرفت و رشد استان استفاده کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری الگوگیری از مدیریت میدانی و جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ضروری دانست و افزود: دشمن آرام ننشسته و با توطئه، فشار، تحریم، جنگ ادراکی، خوداتکایی و اعتماد به نفس مردم را هدف‌گیری کرده است.

 

حیدری تلاش برای ساختن و آبادانی استان با ایجاد روحیه امید، خوداتکایی، وحدت و همدلی را ضروری و مهم اعلام و تصریح کرد: مسئولان در سفرهای شهرستانی، مشکلات را شناسایی و دسته‌بندی کنند.

 

وی با اشاره به نشست‌هایی با رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، معاونان رئیس‌جمهوری و وزیران مختلف برای رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و یادآور شد: جذب تمامی اعتبارات و جلوگیری از برگشت آن مورد توجه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران باشد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۷۰۰ طرح نیمه‌ تمام در استان اظهار داشت: اولویت‌بندی این طرح‌ها با هدف طرح در سفر رئیس‌جمهوری به‌منظور اختصاص ردیف‌های اعتباری برای تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر در راستای دستیابی به شاخص‌های پیشران و توسعه در دستور کار قرار دارد تا بتوان روند تحول در استان را تسریع کرد.

 

وی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در استان گفت: امید است با استفاده از منابع دولتی، بنیادهای ملی و تسهیلات مختلف بتوان زمینه کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی را با بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی فراهم کرد.

 

حیدری انجام دیدارهای مردمی، برگزاری سفرهای شهرستانی، بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی و استقبال از مسافران نوروزی را جزو اولویت‌های مسئولان به‌ویژه در تعطیلات نوروز اعلام و تاکید کرد: مردم این استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی دارند.

 

وی افزود: تلاش می‌شود مشکلات به کمترین میزان ممکن برسد تا با مدیریت جهادی در دولت سیزدهم مردم بتوانند شیرینی این نوع مدیریت را بچشند.

 

کد خبر 1159590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha