ظرفیت بالایی  مساجد برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام زمانی موسوی ، گفت: مساجد و کانون های مساجد از ظرفیت بالایی برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی برخوردار هستند.

حجت الاسلام روح الله  زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مساجد به عنوان مردمی­ ترین و معنوی ترین سازمانهای مردم نهاد از ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی در عرصه های مختلف اجتماعی فرهنگی در محله و در سطح منطقه و ملی با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی برخوردارند.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: یک‌مسحد پویا و یک امام جماعت پویا با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و آسیب شناسی صحیح، در پایه گذاری فرهنگ ‌اصیل و صحیح اسلامی و رشد نسلی عاشق ولایت و امامت موفق خواهد بود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در مساجد باید بستری فراهم شود تا جوانان با حضور پرشور در این اماکن، با ارتباط صمیمی و توام با احترام با امامان مساجد به رفع شبهات در زمینه شناخت امام بپردازند و در زمان غیبت امام عصر (عج) باید با تلاش بیشتری در شناساندن فرهنگ غدیر و تبع آن، اثبات وجود حضرت مهدی (عج) بپردازیم.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی ، تصریح کرد:  در این میان یک امام جماعت فعال، همچون یک مبلغ پر انگیزه و هدفمند می تواند با الگو سازی مناسب در جهت تبیین اهداف بلند اسلام کوشا باشد.

 

 

کد خبر 1159600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha