جنگی که روسیه به راه انداخته هم یک نوع ظلم است

حجت الاسلام هوشنگ کریمی، گفت: جنگی که روسیه به راه انداخته هم یک نوع ظلم است و اسلام هیچ جنگی را قبول ندارد و باید ازطریق دیپلماسی مشکلات خودرا حل نمایند .

حجت الاسلام هوشنگ کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : برخی از کشورهای منطقه که سالها تحت سیطره و ظلم استکبار بوده اند اما همچنان از این حوادث عبرت نمی گیرند و بازهم اجازه دایر شدن پایگاههای نظامی و جاسوسی را به استکبار می دهند.

 

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب افزود : عراق که سال ها تحت سیطره صدام ملعون و آمریکا و غرب بوده است امروز نیز هم در حکومت مرکزی و هم در اقلیم کردستان اجازه دایر شدن پایگاههای نظامی و جاسوسی آمریکا و اسرائیل را می دهد که متاسفانه از داخل خاک عراق امنیت کشورهای همسایه را هدف قرار می دهند .

 

وی خاطر نشان کرد : حضور استکبار در هیچ نقطه ای باعث امنیت نخواهد شد لذا کشورها ی منطقه باید به خود بیایند و از گذشته عبرت بگیرند تا آمریکا و استکبار جهانی از منطقه خارج شوند.

 

 

حجت الاسلام کریمی در رابطه با جنگ اوکراین و روسیه و حمایت آمریکا از اوکراین آبروی آمریکا رفت، تصریح کرد: در یمن و فلسطین و سوریه این همه کشته می دهیم، شاهد هستیم که آمریکا به نفع هیچ مظلومی موضع نگرفت اما در اوکراین بوق‌هایشان به صدا درآمد. این تبعیض و جدا کردن سفید پوست و اروپایی را ممتاز دیدن از برگ های دیگر نژاد پرستی اینهاست.

 

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب اظهار کرد: سیاست همیشگی جمهوری اسلامی این بوده است و خواهد بود که جنگ باید متوقف شود، ما با جنگ مخالف هستیم چه جنگ روسیه و اوکراین و چه جنگ یمن و آل سعود و چه دیگر جنگ‌ها، عامل این جنگ مانند بسیاری دیگر از جنگ‌ها آمریکا است اگر اوکراین با طناب پوسیده آمریکا به چاه نمی‌رفت و اگر آمریکا به قرارداد خود پایبند بود، هرگز جنگ نمی‌شد.

 

کد خبر 1159604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha