۵ بقعه متبرکه، میزبان طرح آرامش بهاری است

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: در ایام نوروز امسال، پنج بقعه متبرکه شهرستان میزبان طرح آرامش بهاری است.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت، قبور سادات، امامزاده نقی الهادی(ع)، امامزاده شیخ مقدم، امامزاده الله آباد و عبدالرضا توده میزبان طرح آرامش بهاری است که این طرح از 28 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان خدمات رسانی به مسافران و زائران را از جمله اهداف این برنامه ها عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه ها همچنین مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان در نیمه دوم فروردین است.

 

 

علیپور خاطرنشان کرد: در کنار اهمیت دادن به سلامت جسمی مردم، سلامت معنوی و آداب حضور هم برای ما مهم است و چه زیباست که بسیاری از مردم لحظه تحویل سال را در در جوار این امامزادگان جشن می گیرند.

 

 

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم غبارروبی از امامزادگان و مزار شهدای مدفون در آستانه سال نو، اقامه نماز جماعت، ارائه برنامه‌های فرهنگی، غرفه نقاشی کودک، مشاوره حقوقی، مشاوره مذهبی، سخنرانی و برپایی خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون اعزامی و بومی در ایام نوروز در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: شهرستان شیروان 950 موقوفه، 61 بقعه متبرکه و بیش از سه هزار رقبه در نواحی شهری و روستایی دارد.

 

 

 

کد خبر 1159611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha